mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Eksterne hd?

Reply

Thread Tools
Old 2 maj 2008, 21:52
Medlem Gruppen

Default Eksterne hd?

Hej alle, tænkte bare, hvis du bruger en ekstern HD er ligesom at benytte en flash-drev. gøre netop bare sæt stikket i og trække arkiver til den via flytbare masse opbevaring og enheder?
Old 2 maj 2008, 22:48
Donor-Gruppen

Default Eksterne hd?

Korte svar: Ja.

Hvis du vil være overførsel af store filer jeg vil anbefale formatering af drevet til NTFS.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 3 maj 2008, 14:19
Medlem Gruppen

Default Eksterne hd?

tak
Old 4 maj 2008, 03:09
Donor-Gruppen

Default Eksterne hd?

Jeg er ikke overbevist om, Alex. Hele pointen med NTFS er, at det har ejerskab restriktioner bygget i, at andre Microsoft-operativsystemer vil holde sig til og nægte at give læser, skriver og sletter den, hvis tilladelserne er bred nok. Den store fordel ved FAT32 på eksterne drev er, at alle kan læse eller skrive noget til dem. Microsoft forsøgte at mobbe folk til at bruge NTFS ved at begrænse FAT32 formatering til 32GB, men denne grænse er der kun bygget ind i Format-programmet, ikke filsystemet - det er grunden til eksterne drev fra hylden kan være 1 Terabyte FAT32, fordi de er formateret med ikke-XP / Vista Utilities.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 4 maj 2008, 04:02
Donor-Gruppen

Default Eksterne hd?

Jeg er enig Spot. Noget argument her overhovedet.

Men du skal huske, jeg har til at skræddersy mine svar til videnbase tråd starteren.

Til brugervenlighed og let at forstå (i betragtning af den måde, det oprindelige spørgsmål var formuleret), min vilje var at fremme NTFS i dette tilfælde.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ekstern HDD eller nej? Bubba Drives & flytbare medier 6 31 marts 2009 09:35
MSN Virus og eksterne Hd kev7817 Virus, Spyware & Sikkerhed 3 24 marts 2009 11:04
Som Ekstern HDD til Vælg ..... dariuzthepole Drives & flytbare medier 5 19 januar 2009 18:32
Eksterne HD devianttubs Drives & flytbare medier 1 21. dec 2007 07:46
Eksterne RAM??? somesittingducks CPU, bundkort og RAM 9 30 juli 2007 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.