![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, tænkte bare, hvis du bruger en ekstern HD er ligesom at benytte en flash-drev. gøre netop bare sæt stikket i og trække arkiver til den via flytbare masse opbevaring og enheder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korte svar: Ja. Hvis du vil være overførsel af store filer jeg vil anbefale formatering af drevet til NTFS.
|
| |||
| |||
| tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke overbevist om, Alex. Hele pointen med NTFS er, at det har ejerskab restriktioner bygget i, at andre Microsoft-operativsystemer vil holde sig til og nægte at give læser, skriver og sletter den, hvis tilladelserne er bred nok. Den store fordel ved FAT32 på eksterne drev er, at alle kan læse eller skrive noget til dem. Microsoft forsøgte at mobbe folk til at bruge NTFS ved at begrænse FAT32 formatering til 32GB, men denne grænse er der kun bygget ind i Format-programmet, ikke filsystemet - det er grunden til eksterne drev fra hylden kan være 1 Terabyte FAT32, fordi de er formateret med ikke-XP / Vista Utilities.
| |||
| |||
| Jeg er enig Spot. Noget argument her overhovedet. Men du skal huske, jeg har til at skræddersy mine svar til videnbase tråd starteren. Til brugervenlighed og let at forstå (i betragtning af den måde, det oprindelige spørgsmål var formuleret), min vilje var at fremme NTFS i dette tilfælde.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ekstern HDD eller nej? | Bubba | Drives & flytbare medier | 6 | 31 marts 2009 09:35 |
| MSN Virus og eksterne Hd | kev7817 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 24 marts 2009 11:04 |
| Som Ekstern HDD til Vælg ..... | dariuzthepole | Drives & flytbare medier | 5 | 19 januar 2009 18:32 |
| Eksterne HD | devianttubs | Drives & flytbare medier | 1 | 21. dec 2007 07:46 |
| Eksterne RAM??? | somesittingducks | CPU, bundkort og RAM | 9 | 30 juli 2007 03:43 |
| Thread Tools | |
| |