![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, juuri mietin jos käytetään ulkoista HD on kuin käyttää flash-asema. juuri kytke se ja vedä kuvaa sitä kautta irrotettava massamuisti ja laitteita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyhyt vastaus: Kyllä. Jos aiot olla suuria tiedostoja siirretään I'd recommend muokkauksesta ajaa NTFS.
|
| |||
| |||
| kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole vakuuttunut siitä, Alex. Koko kohta NTFS on, että sen omistuksen rajoituksia rakennettu, että muut Microsoftin käyttöjärjestelmät ovat kiinni ja kieltää lukee, kirjoittaa ja poistaa, elleivät oikeudet ovat tarpeeksi leveitä. Suuri etu FAT32 ulkoisesta asemia on, että kuka tahansa voi lukea tai kirjoittaa mitään niistä. Microsoft yritti kiusata ihmisiä käyttäen NTFS rajoittamalla FAT32 muotoiluun 32GB, mutta raja on vain rakennettu Format-ohjelma, ei tiedostojärjestelmä - siksi ulkoisia asemia hyllyltä voi olla 1 teratavun FAT32, koska ne ovat muotoiltuja ei-XP / Vista-apuohjelmia.
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä Spot. Väitteillä ei tässä mitään. Mutta täytyy muistaa, minun täytyy räätälöidä vastaukseni tietopohjaa Ketjun aloittaja. Helpottavat käyttöä ja helpottaa ymmärtämistä (ottaen huomioon, miten alkuperäinen kysymys oli muotoiltu) oma tahto on edistää NTFS tässä tapauksessa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |