![]() |
|
| |||
| |||
| hallo allemaal, alleen af of gebruik van een externe hd is als met behulp van een flash drive. doe gewoon net plug in en sleep bestanden naar het via verwijderbare massaopslag en apparaten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kort antwoord: Ja. Als je gaat worden de overdracht van grote bestanden I'd recommend formating het station naar NTFS.
|
| |||
| |||
| bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet overtuigd, Alex. Het hele punt van NTFS is dat het eigendom beperkingen ingebouwd in die andere Microsoft Operating Systems zal zich houden aan en weigeren toe te staan leest, schrijft en schrapt op, tenzij de machtigingen zijn breed genoeg. Het grote voordeel van FAT32 op externe drives is dat iedereen kan lezen of schrijven iets voor hen. Microsoft probeerde te intimideren mensen aan het gebruik van NTFS door een beperking van FAT32 formatteren tot 32 GB, maar die grens is alleen ingebouwd in de programma-indeling, niet het bestandssysteem - dat is de reden waarom externe schijven op de plank kan worden 1 Terabyte FAT32, omdat ze geformatteerd met niet-XP / Vista utilities.
| |||
| |||
| Ik ben het eens Spot. Geen enkel argument hier dan ook. Maar je moet niet vergeten ik mijn antwoorden op de kennisbasis van de thread starter kleermaker. Voor het gemak van het gebruik en het gemak van het begrip (gezien de manier waarop de oorspronkelijke vraag was geformuleerd) mijn vastberadenheid was naar NTFS te bevorderen in dit geval.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |