mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Ekstern HD?

Reply

Thread Tools
Old 2 mai 2008, 21:52
Medlem Group

Default Ekstern HD?

Hei alle, rettferdig undrer hvis du bruker en ekstern HD er som å bruke en flash-enhet. ikke bare bare å plugge den i og dra filer til det via flyttbare masselager og enheter?
Old 2 mai 2008, 22:48
Donor Group

Default Ekstern HD?

Kort svar: Ja.

Hvis du skal overføre store filer jeg vil anbefale formasjon stasjonen til NTFS.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 3 mai 2008, 14:19
Medlem Group

Default Ekstern HD?

takk
Old 4de mai 2008 03:09
Donor Group

Default Ekstern HD?

Jeg er ikke overbevist, Alex. Hele poenget med NTFS er at det har eierskap restriksjoner bygget i at andre Microsoft-operativsystemer vil overholde og nekte leser, skriver og sletter med mindre tillatelse er bred nok. Den store fordelen med FAT32 på eksterne harddisker er at alle kan lese eller skrive noe til dem. Microsoft prøvde å mobbe folk til å bruke NTFS ved å begrense FAT32 formatering til 32GB, men at grensen er bare bygget inn i Format-programmet, ikke filsystemet - det er grunnen til eksterne harddisker hyllevare kan 1 terabyte FAT32, fordi de er formatert med ikke-XP / Vista utilities.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 4de mai 2008 04:02
Donor Group

Default Ekstern HD?

Jeg er enig Spot. Ingen argument her overhodet.

Men du må huske jeg har å skreddersy mitt svar til kunnskapsbase i tråden starter.

For brukervennlighet og enkel å forstå (med tanke på måten det opprinnelige spørsmålet var formulert) min vilje var å fremme NTFS i dette tilfellet.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ekstern HDD eller Nei? Bubba Drivere og flyttbare medier 6 31 mars 2009 09:35
Msn Virus og ekstern HD kev7817 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 24 mars 2009 11:04
Hvilken ekstern HDD til Velg ..... dariuzthepole Drivere og flyttbare medier 5 19 januar 2009 18:32
Ekstern HD devianttubs Drivere og flyttbare medier 1 21 desember 2007 07:46
Eksterne RAM?? somesittingducks CPUer, Hovedkort & RAM 9 30 juli 2007 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.