![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haloo, 1 viikko sitten sain ulkoinen USB-kiintolevy (MaxtorOne Touch III: 7200 500 Gt), ja minä pluged sen USB-porttiin. Windows antoi automaattisesti asemakirjain G:. Kaikki oli hyvin, ja voisin tallentaa tietoa siitä. Ja tänään restarted minun PC ja totesi, että en ole löytänyt minun ajaa Resurssienhallinnassa. Ei ollut G: Resurssienhallinnassa. Avasin Tietokoneen hallinta -> Levynhallinta, olen löytänyt on 500 Gt: n kiintolevy, terve. Mutta silti en voinut saada sitä kautta Resurssienhallinta. Olen myös todennut "Disk Management", että minun Maxtor asema ei ole määritetty kanssa asemakirjain (joten nyt ei ole G:). Luulin, että 500Gt on liian iso Windows, joten päätin tehdä 4 ensisijainen osio. Tein 1. 100GB osio ja muotoilla sitä. Great, voisin löytää Resurssienhallinnassa 100GB ajaa (G:), ja voisin käyttää sitä. Ennen tein 2. osio, olen restarted tietokoneeseen, ja totesi, että 1. osio ei tunnistettu (tuntematon osio, n: o G: uudestaan). Mutta Laitehallinta osoitti levyasema ja USB-massamuisti. (I liitteenä 3 otokset tämän ongelman). Olen yrittänyt käyttää kaikkia USB-porttia ja yritti toista USB-kaapeli, mutta sain samat tulokset. Olen jopa meni kaverille, ja yritti yhdistää hänen PC, sain saman tuloksen. Palasin Maxtor, ja sai uuden kiintolevyn. Olen kytketty USB-porttiin, ja huomasin G: 500GB Resurssienhallinnassa. Great ... Sitten olen uudelleen Windows nähdä, että G: edelleen olemassa. Ja yllättävää, että G: on mennyt. En ole tehnyt mitään sen. : ( Olen käyttäen kannettavan tietokoneen Windows XP SP2 (jossa uusin päivitys) ja USB 2.0. Voisiko joku auttaa minua tämän ongelman kanssa. Apua tulee arvostaa. :) Kiitos paljon ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haloo aiki
Tervetuloa TCF Ok, Laitehallinta näkevät ajaa puhtaasti fyysisesti liitetty laite, ei sen enempää. Se ei näe mitään osiota lainkaan. Re-kiinnitä laite ja tehdä 3 osiota; 1 x 100GB 2 x 200GB Tee kaikki 3 toisensa jälkeen muotoilun NTFS-muodossa. Älä aloittaa uudelleen ennen kuin olet alustanut kaikki kolme. My System: #
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitoksia paljon ehdotusta. Olen juuri tehnyt 4 osiota, ja muotoilla se NTFS. Kaikki 4 osiot fine. Windows antoi kunkin osion asemakirjain. Voisin nähdä "Oma tietokone", että osiot ja voisin käyttää sitä. Ja sitten minä uudelleen sen (joskus tai joskus se on käynnistettävä uudelleen tai pois päältä ja uudestaan), niin kaikki 4 osiot ovat poissa. En löydä sitä "Oma tietokone". Kiinnitin joitakin tilannekuva selväksi. Juuri kun olen muotoiltu kaikki osiot: ![]() View Windows Explorer (ennen uudelleen Windows): ![]() Kun olen uudelleen Windows: ![]() Kiitos:) |
|
| |||
| |||
| Oletko tarkoituksella nimeäminen ajaa kuin Data 1, Data 2 jne. sen sijaan että jätetään ne "uusi asema". |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos:) |
|
| |||
| |||
| No teoriassa pitäisi olla asiaa, mutta te tiedätte, miten kranttu XP: ssä voi olla, en halua antaa sille asettaa peräkkäisiä asemakirjaimia kuten kuva alla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Etikettejä ei saa tehdä mitään eroa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB ulkoinen kiintolevy-ja Windows Explorer ongelmat | Paul4763 | Drives & Removable Media | 19 | 18 lokakuu 2009 10:18 |
| Windows Explorer hyvin hitaasti | Coolyxxx | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 26th Feb 2009 22:58 |
| Windows Explorer-ongelmat ... Uskon! Apu! | marky7186 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 4. Sep 2008 03:49 |
| Windows Explorer-apua | mzoricak | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 3. helmikuu 2008 15:32 |
| Windows Explorer suljetaan | SarahR | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 23. Sep 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |