![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om Vista kan du bruge en til at tilføje mere RAM til computeren, men er der nogen måde på alle jeg kunne gøre dette for xp?
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| jeg ikke det gør den vista men jeg dont ikke om xp og jeg dont ønsker, at det skal være som virtuel hukommelse eller noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den styrke, er ubetydeligt alligevel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| men du kan tilføje et ekstra 4GB RAM! |
|
| |||
| |||
| Nej, du kan tilføje et ekstra 4GB af dårligt optimeret solid-state disk opbevaring gennem en langsom USB standard ekstremt langt fra Northbridge det betyder absolut intet for Windows, men subventionere flashdrev fabrikanter.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| flash drev max båndbredde, 20-30 MB / s. Max båndbredde af DDR-333 RAM, ca 4 GB / s, max båndbredde af DDR-2 800 MHz, over 8,5 GB / s. se, hvor hastigheden bliver et problem?