![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| op vista kunt u gebruik maken van een om meer RAM-geheugen voor uw computer, maar is er een manier op alles wat ik kon doen dit voor xp?
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| i niet doet op vista, maar i dont geen over xp en i dont willen graag virtueel geheugen of iets |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De versterking is toch onbelangrijk.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| maar je kon een extra 4gb ram! |
|
| |||
| |||
| Nee, je kan een extra 4GB van slecht geoptimaliseerd solid-state opslag op schijf via een trage USB-standaard zeer ver van de Northbridge dat betekent helemaal niets voor Windows, maar subsidiëren flashstation fabrikanten.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| flashstation max. bandbreedte, 20-30 MB / s. Max bandbreedte van DDR-333 RAM, ongeveer 4 GB / s, max. bandbreedte van DDR-2 800MHz, meer dan 8,5 GB / s. zien waar de snelheid wordt een probleem?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Xbox 360 - Flash Drive | geektrainer | PC & Gaming Console | 1 | 22 jul 2008 10:31 |
| Flash Drive Tut Alsjeblieft? | KanoakaVirus | Drives & Removable Media | 9 | 22 apr 2008 15:43 |
| Zoekt u de juiste flash drive | CE-Jones | Drives & Removable Media | 1 | De 4 februari 2008 10:38 |
| 8GB flash drive-only $ 30! | cheesepuff | Drives & Removable Media | 3 | 26 Jan 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drives & Removable Media | 3 | 23 aug 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |