![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
på vista kan du bruke en å legge til mer RAM på datamaskinen, men er det noen måte på alt jeg kunne gjøre dette for xp?
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|||
|
|||
|
jeg ikke det gjør det på Vista men jeg dont no om xp og jeg dont vil det bli som virtuelt minne eller noe
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den boost er ubetydelig allikevel.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
men du kan legge til en ekstra 4 GB RAM!
|
|
|
|||
|
|||
|
Nei, du kan legge til en ekstra 4GB av dårlig optimalisert solid-state disklagring gjennom en langsom USB-standarden svært langt fra Northbridge det betyr absolutt ingenting for Windows men subsidiere flashdisk produsenter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
flashdisk maks båndbredde, 20-30 MB / s. Max båndbredde DDR-333 RAM, ca 4 GB / s, maks båndbredde på DDR-2 800MHz, over 8.5GB / s. se hvor hastigheten blir et problem?