mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Flash Drive Tut Please?

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 11:29
Donor-Gruppen

Default Flash Drive Tut Please?

Hej alle, jeg ved det lyder dumt spørgsmål, men jeg har aldrig nogensinde brugt en flash-drev, ikke engang en gang, ikke engang set det blive brugt, hvis jeg nogensinde transport data som musik, billeder osv. Jeg brugte cd'er, men jeg spekulerer Hvis du bruger en flash-disk vil være hurtigere, nemmere og billigere? er det et spørgsmål om at stikke det i en USB-port, søger den i Devices og Removable Storage, og hvis jeg er korrekt hidtil Hvor skal jeg gå derfra importere data kloge, ville jeg bare nødt til at finde den ønskede fil, og enten sende eller trække den til flash-drev?
Old 22 april 2008, 11:36
Redaktør Gruppen

Jep, du fik det i en, træk og slip
Langt bedre end at bruge CD's IMO

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 22 april 2008, 11:44
Donor-Gruppen

Ah stor cheers, jeg var bange for jeg var nødt til at installere software og gå gennem en lang periode, før data på flash, hver gang jeg brugte den som il bruger det dagligt, tak igen til bekræftelse.
Old 22 april 2008, 11:45
Redaktør Gruppen

kanoakavirus hvis du nogensinde har rodet rundt med en MP3-afspiller, du vil vide, hvordan du bruger en Flash-drev.

SWF tjek TeraCopy. Det blæser væk Windows bygget i overførslen. Jeg har overført over 2 GB musik på blot et par sekunder med det. Meget hurtig!

Citat:
TeraCopy er et kompakt program designet til at kopiere og flytte filer på det højest mulige hastighed, der giver brugeren en masse funktioner:
  • Kopier filer hurtigere. TeraCopy bruger dynamisk justeret buffere at reducere søge gange. Asynkron kopi hastigheder op filoverførsel mellem to fysiske harddiske.
  • Pause og genoptage filoverførsler. Pause kopi proces til enhver tid at frigøre system ressourcer og fortsætte med et enkelt klik.
  • Fejlretning. I tilfælde af kopi fejl, TeraCopy vil forsøge flere gange, og i værre tilfælde blot springer filen, ikke om afslutning af den samlede overførsel.
  • Interaktivt filliste. TeraCopy viser undladt filoverførsler og giver dig mulighed for at løse problemet og recopy eneste problem filer.
  • Shell integration. TeraCopy kan helt erstatte Explorer kopiere og flytte funktioner, så du arbejder med filer, som du plejer.
  • 64-bit OS støtte. Shell integration værker i både 32-bit og 64-bit versionerne af XP og Vista.
  • Fuld Unicode support.

Old 22 april 2008, 11:55
Donor-Gruppen

Woah mange tak Evil.
Old 22 april 2008, 12:10
Donor-Gruppen

Endnu et spørgsmål, sige, hvis jeg stillede 20 billeder og 20 sange på et flash-drev, og derefter tog det til et venner hus stukket det i et af sine USB-porte kan jeg bare se billeder og lytte til sangene fra at gå til flash-drev via Enheder til flytbare medier eller til at gøre det ville jeg nødt til at uploade dem på computeren først? som en af mine venner i særdeleshed er upålidelige. (Jeg plejede at rodet rundt med virus)
Old 22 april 2008, 12:26
Donor-Gruppen

Du kan spille lige ud for flas-drevet, men du er nødt til at holde flash drev tilsluttet, når du laver noget med de filer

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 22 april 2008, 15:06
Donor-Gruppen

Cheers købe 4GB flashdrive af en ven for Fiver ^ _ ^
Old 22 april 2008, 15:13
Redaktør Gruppen

Her er et andet værktøj.

Downloads:
Download fra rapidshare - 303kb
Download fra Technibble.com - 303kb

Citat:
Check Flash (alias ChkFlsh) er en lille, stå alene, bærbare hjælpeprogram til formål at kontrollere sundhed flash-drev. De mest nyttig del af Check Flash er, at det kan køre en læse og skrive test på drevet. Under læse og skrive test den fylder flash drev op med en midlertidig fil for at sikre, at flash-drev er den størrelse, at den siger det er. Det er et spørgsmål, som mange falske flash drev ligesom billige dem tilgængelige på eBay er hacket til at rapportere til Windows, at de er 8GB eller deromkring, men er virkelig kun 64MB.
Check Flash har også en "drev map" afsnit, som vil vise dig alle beskadigede sektorer på din flash-drev.
Check Flash kan også køre en aflæsenøjagtigheden test på drevet og gemme / indlæse et billede af filer på det drev til backup formål.
Kilde

Old 22 april 2008, 15:43
Donor-Gruppen

Jesus er der ikke noget du ikke har software til Ef lol, mange tak, vil komme i handy især for en anden side flash-drev.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.