![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Hej alle, jeg ved det lyder dumt spørgsmål, men jeg har aldrig nogensinde brugt en flash-drev, ikke engang en gang, ikke engang set det blive brugt, hvis jeg nogensinde transport data som musik, billeder osv. Jeg brugte cd'er, men jeg spekulerer Hvis du bruger en flash-disk vil være hurtigere, nemmere og billigere? er det et spørgsmål om at stikke det i en USB-port, søger den i Devices og Removable Storage, og hvis jeg er korrekt hidtil Hvor skal jeg gå derfra importere data kloge, ville jeg bare nødt til at finde den ønskede fil, og enten sende eller trække den til flash-drev? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jep, du fik det i en, træk og slip
Langt bedre end at bruge CD's IMO
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ah stor cheers, jeg var bange for jeg var nødt til at installere software og gå gennem en lang periode, før data på flash, hver gang jeg brugte den som il bruger det dagligt, tak igen til bekræftelse.
|
|
|
|||
|
|||
|
kanoakavirus hvis du nogensinde har rodet rundt med en MP3-afspiller, du vil vide, hvordan du bruger en Flash-drev.
SWF tjek TeraCopy. Det blæser væk Windows bygget i overførslen. Jeg har overført over 2 GB musik på blot et par sekunder med det. Meget hurtig! Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Woah mange tak Evil.
|
|
|
|||
|
|||
|
Endnu et spørgsmål, sige, hvis jeg stillede 20 billeder og 20 sange på et flash-drev, og derefter tog det til et venner hus stukket det i et af sine USB-porte kan jeg bare se billeder og lytte til sangene fra at gå til flash-drev via Enheder til flytbare medier eller til at gøre det ville jeg nødt til at uploade dem på computeren først? som en af mine venner i særdeleshed er upålidelige. (Jeg plejede at rodet rundt med virus)
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan spille lige ud for flas-drevet, men du er nødt til at holde flash drev tilsluttet, når du laver noget med de filer
|
|||
|
|||
|
Cheers købe 4GB flashdrive af en ven for Fiver ^ _ ^
|
|
|
|||
|
|||
|
Her er et andet værktøj.
Downloads: Download fra rapidshare - 303kb Download fra Technibble.com - 303kb Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Jesus er der ikke noget du ikke har software til Ef lol, mange tak, vil komme i handy især for en anden side flash-drev.
|