![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() Hei kaikki, minä tiedän, tämä kuulostaa tyhmä kysymys, mutta en ole koskaan käyttänyt Flash-asema, ei edes kerran, ei edes nähnyt sitä voidaan käyttää, jos i koskaan liikenteen tietoja, kuten musiikki kuvia etc i käyttää Cd: n, mutta olen ihmetellen jos käytetään Flash-asema olisi nopeampaa, halvempaa ja helpompaa? Onko kyse kiinni se USB-porttiin, etsimme sitä laitteissa ja Removable Storage, ja jos olen oikein sikäli kun voin mennä sieltä tuovan tiedot viisasta, minun pitää vain löytää haluamasi tiedosto ja joko lähettää tai vedä se salama ajaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep sait sen yhdessä, vedä ja pudota Paljon parempi kuin käytät CD-imo
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ah suuri cheers, olin huolissani i oli asentaa ohjelmia ja mene läpi pitkän ajan ennen kuin tietoja salaman joka kerta, kun olen käyttänyt sitä il käyttää sitä päivittäin, kiitos jälleen vahvistuksen. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus jos olet joskus sekaisin noin kanssa MP3-soittimen tiedät miten voit käyttää salamaa asemaan. SWF tarkistaa TeraCopy. Se puhaltaa pois Windows rakennettu siirtoa. Olen siirtänyt yli 2 keikat musiikin vain muutaman sekunnin kanssa. Erittäin nopea! Quote:
|
|
| |||
| |||
| Woah paljon kiitoksia Evil. |
|
| |||
| |||
| Vielä yksi kysymys, eli jos esitin 20 kuvaa ja 20 kappaletta onto flash-aseman, sitten otti sen jollekin friends talo juuttunut se yksi hänen usb satamat voitaisiin i vain katsella kuvia ja kuunnella kappaleita Syventymättä Flash-asema via laitteita, joissa on irrotettava varastoinnin tai tehdä, että minun täytyy ladata ne kiinni tietokoneeseen ensin? kuten eräs ystäväni erityisesti on epäluotettava. (I käytetään pelleillä kanssa virukset) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit pelata suoraan pois flas ajaa, mutta sinun täytyy pitää flash-aseman yhteydessä, kun olet tekemässä mitään tiedostoja
| |||
| |||
| Cheers osto 4GB flashdrive on ystävä vitonen ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Tässä on yksi työkalu. Lataukset: Lataa Rapidshare - 303kb Lataa Technibble.com - 303kb Quote:
|
|
| |||
| |||
| Jeesus ei ole mitään sinulla ei ole ohjelmiston Ef lol, kiitos erittäin paljon, tulee kätevä etenkin toisen käden Flash-asema. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Xbox 360 - Flash Drive | geektrainer | PC & Console Gaming | 1 | 22. Jul 2008 10:31 |
| Etsitään oikeus-Flash-asema | CE-Jones | Drives & Removable Media | 1 | 4th Feb 2008 10:38 |
| Flash-asema? | cheesewheels99 | Drives & Removable Media | 6 | 1. Feb 2008 23:55 |
| 8GB Flash-asema on vain 30 dollaria! | cheesepuff | Drives & Removable Media | 3 | 26. Jan 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drives & Removable Media | 3 | 23. Aug 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |