![]() |
|
| |||
| |||
![]() Hey allemaal, ik weet dat dit klinkt als stomme vraag, maar ik heb nooit gebruik gemaakt van een flash drive, zelfs niet een keer, zelfs niet gezien te worden gebruikt, als ik ooit vervoer gegevens zoals foto's muziek etc i gebruikt Cd's, maar ik vraag me af indien gebruik wordt gemaakt van een flash drive zou sneller, goedkoper en eenvoudiger? is het een kwestie van steken in een usb-poort, zoek het op in Apparaten en verwisselbare opslag, en als ik ben juist zo ver, waar ga ik vanaf daar het importeren van gegevens verstandig, zou ik gewoon naar de gewenste bestand en hetzij verzenden of sleep deze naar de flash drive? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja je hebt hem in een, slepen en neerzetten Veel beter dan het gebruik van CD's imo
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ah great cheers, Ik was bang i had om software te installeren en vervolgens door een lange periode vóór de invoering van gegevens over de flits iedere keer als ik het gebruikte als wel met behulp van het dagelijks, nogmaals bedankt voor de bevestiging. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus als u ooit gesold met een MP3-speler zult u weten hoe het gebruik van een flash drive. SWF check out TeraCopy. Het waait weg van de Windows ingebouwde overdracht. Ik heb meer dan 2 overgedragen optredens van muziek in slechts een paar seconden mee. Zeer snel! Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Woah ik dank u zeer kwaad. |
|
| |||
| |||
| Nog een vraag, zeggen als ik 20 foto's en 20 nummers op een flash drive, dan heeft het naar een vrienden stak het huis in een van zijn usb-poorten kan ik gewoon de foto's en luisteren naar de liedjes uit te gaan op de flash drive via de apparaten met verwisselbare opslag of dat te doen zou ik moet uploaden naar de computer eerst? als een van mijn vrienden in het bijzonder, is onbetrouwbaar. (I gebruikt om rotzooi rond met virussen) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt direct uit de Flas schijf, maar je moet houden van de flash drive is aangesloten wanneer u doet iets met de bestanden
| |||
| |||
| Cheers kopen 4gb flashdrive van een vriend voor Fiver ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Hier is een ander instrument. Downloads: Download from Rapidshare - 303kb Download from Technibble.com - 303kb Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Jezus is er niets dat je geen software voor Ef lol, ik dank u zeer, zal vooral handig zijn voor een tweede kant flash drive. |