mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Flash Drive Tut Please?

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 11:29
Donor Group

Default Flash Drive Tut Please?

Hei alle, jeg vet det høres dumt spørsmål, men jeg har aldri noensinne brukt en flashdisk, ikke enda en gang, ikke engang sett det bli brukt, hvis jeg noensinne transportere data som musikk pics osv. Jeg brukte CD-er, men et jeg lurer på Hvis du bruker en flashdisk vil være raskere, billigere og enklere? er det et spørsmål om å stikke den i en USB-port, på jakt etter den i Enheter og flyttbare lagringsmedier, og hvis jeg er riktig så langt, der går jeg derfra importere data klokt, ville jeg bare nødt til å finne ønsket fil og enten sende eller dra den til flashdisk?
Old 22 april 2008, 11:36
Moderator Group

Ja du har det i ett, dra og slipp
Langt bedre enn å bruke CD's IMO

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 22 april 2008, 11:44
Donor Group

Ah stor skål, jeg var redd jeg måtte installere programvare og gå gjennom en lang periode før putting data på blitsen hver gang jeg brukte det som skal bli bruker det daglig, takk igjen for bekreftelse.
Old 22 april 2008, 11:45
Moderator Group

kanoakavirus hvis du noensinne har messed rundt med en MP3-spiller du vil vite hvordan du bruker en flashdisk.

SWF sjekk ut TeraCopy. Det blåser bort Windows bygget i overføringen. Jeg har overført over 2 gigabyte med musikk på bare noen sekunder med det. Svært rask!

Sitat:
TeraCopy er et kompakt program designet for å kopiere og flytte filer til høyest mulig hastighet, noe som gir brukeren en rekke funksjoner:
  • Kopier filer raskere. TeraCopy bruker dynamisk justert buffere for å redusere søke ganger. Asynkrone kopi raskere filoverføring mellom to fysiske harddisker.
  • Pause og gjenoppta filoverføringer. Pause kopiere prosessen når som helst for å frigjøre systemressurser og fortsetter med et enkelt klikk.
  • Feil utvinning. I tilfelle kopiere feil, TeraCopy prøver flere ganger og i verste fall bare hopper filen ikke avslutte hele overføringen.
  • Interaktiv filliste. TeraCopy viser mislyktes filoverføringer og du kan løse problemet og recopy eneste problemet filer.
  • Shell integrering. TeraCopy kan helt erstatte Explorer kopiere og flytte funksjoner, slik at du jobber med filer som vanlig.
  • 64-bit OS support. Shell integreringen fungerer i både 32-bits og 64-bits versjoner av XP og Vista.
  • Full Unicode-støtte.

Old 22 april 2008, 11:55
Donor Group

Woah takk Evil.
Old 22 april 2008, 12:10
Donor Group

Ett spørsmål, si hvis jeg satt 20 bilder og 20 sanger på en flashdisk, så tok det til en venner huset stakk den i en av sine USB-porter kan jeg bare vise bilder og høre på sanger fra å gå inn på flashdisk via enheter med flyttbare lagringsmedier eller å gjøre det ville jeg ha for å laste dem opp på datamaskinen først? som en av mine venner i særdeleshet er untrustworthy. (Jeg brukte til å rote rundt med virus)
Old 22 april 2008, 12:26
Donor Group

Du kan spille rett utenfor flas stasjonen, men du må holde flashdisk tilkoblet når du gjør noe med filene

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 22 april 2008, 15:06
Donor Group

Cheers kjøpe 4GB flashdrive av en venn for fiver ^ _ ^
Old 22 april 2008, 15:13
Moderator Group

Her er et annet verktøy.

Nedlastinger:
Last ned fra Rapidshare - 303kb
Last ned fra Technibble.com - 303kb

Sitat:
Sjekk Flash (aka ChkFlsh) er en liten, stå alene, bærbart verktøy designet for å sjekke helsen til flash-stasjoner. Den mest nyttige del av Check Flash er at det kan kjøre en lese og skrive test på stasjonen. Under lese og skrive teste den fyller flashdisk opp med en midlertidig fil for å sikre at flashdisk er størrelsen som den sier den er. Dette er et problem som mange falske flash-stasjoner som billig som finnes på eBay er hacket å rapportere til Windows at de er 8GB eller så, men er egentlig bare 64 MB.
Sjekk Flash har også en "kjøre kart"-delen, som vil vise deg noen skadede sektorer på flashdisk.
Sjekk Flash kan også kjøre en lesbarhet test på stasjonen og lagre / laste inn et bilde av filene på stasjonen for sikkerhetskopieringsformål.
Kilde

Old 22 april 2008, 15:43
Donor Group

Jesus er det ikke noe du ikke har programvare for Hvis lol, takk, kan komme til særlig for en annenhånds flashdisk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Xbox 360 - Flash Drive geektrainer PC & Console Gaming 1 22 juli 2008 10:31
Looking for høyre flashdisk CE Jones Drivere og flyttbare medier 1 4 feb 2008 10:38
Flashdisk? cheesewheels99 Drivere og flyttbare medier 6 1 februar 2008 23:55
8GB flashdisk bare $ 30! cheesepuff Drivere og flyttbare medier 3 26 januar 2008 00:20
Flash Drive nvineyard Drivere og flyttbare medier 3 23 august 2007 05:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.