![]() |
|
| |||
| |||
![]() Hei alle, jeg vet det høres dumt spørsmål, men jeg har aldri noensinne brukt en flashdisk, ikke enda en gang, ikke engang sett det bli brukt, hvis jeg noensinne transportere data som musikk pics osv. Jeg brukte CD-er, men et jeg lurer på Hvis du bruker en flashdisk vil være raskere, billigere og enklere? er det et spørsmål om å stikke den i en USB-port, på jakt etter den i Enheter og flyttbare lagringsmedier, og hvis jeg er riktig så langt, der går jeg derfra importere data klokt, ville jeg bare nødt til å finne ønsket fil og enten sende eller dra den til flashdisk? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du har det i ett, dra og slipp Langt bedre enn å bruke CD's IMO
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ah stor skål, jeg var redd jeg måtte installere programvare og gå gjennom en lang periode før putting data på blitsen hver gang jeg brukte det som skal bli bruker det daglig, takk igjen for bekreftelse. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus hvis du noensinne har messed rundt med en MP3-spiller du vil vite hvordan du bruker en flashdisk. SWF sjekk ut TeraCopy. Det blåser bort Windows bygget i overføringen. Jeg har overført over 2 gigabyte med musikk på bare noen sekunder med det. Svært rask! Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Woah takk Evil. |
|
| |||
| |||
| Ett spørsmål, si hvis jeg satt 20 bilder og 20 sanger på en flashdisk, så tok det til en venner huset stakk den i en av sine USB-porter kan jeg bare vise bilder og høre på sanger fra å gå inn på flashdisk via enheter med flyttbare lagringsmedier eller å gjøre det ville jeg ha for å laste dem opp på datamaskinen først? som en av mine venner i særdeleshet er untrustworthy. (Jeg brukte til å rote rundt med virus) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan spille rett utenfor flas stasjonen, men du må holde flashdisk tilkoblet når du gjør noe med filene
| |||
| |||
| Cheers kjøpe 4GB flashdrive av en venn for fiver ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Her er et annet verktøy. Nedlastinger: Last ned fra Rapidshare - 303kb Last ned fra Technibble.com - 303kb Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jesus er det ikke noe du ikke har programvare for Hvis lol, takk, kan komme til særlig for en annenhånds flashdisk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xbox 360 - Flash Drive | geektrainer | PC & Console Gaming | 1 | 22 juli 2008 10:31 |
| Looking for høyre flashdisk | CE Jones | Drivere og flyttbare medier | 1 | 4 feb 2008 10:38 |
| Flashdisk? | cheesewheels99 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 1 februar 2008 23:55 |
| 8GB flashdisk bare $ 30! | cheesepuff | Drivere og flyttbare medier | 3 | 26 januar 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drivere og flyttbare medier | 3 | 23 august 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |