![]() |
|
| |||
| |||
![]() Hej alla, jag vet att detta låter som dum fråga men jag har aldrig någonsin använt en flash-enhet, inte ens en gång, inte ens sett den skall användas, om jag någonsin transport uppgifter gillar musik bilder etc Jag använde CD-skivor, men en jag undrar Om du använder en flashenhet skulle vara snabbare, billigare och enklare? är det en fråga om att hålla fast den i en usb-port, letar efter det i enheter och flyttbara lagringsmedia, och om jag är rätt så långt Var ska jag gå därifrån importera data klokt, skulle jag bara hitta önskad fil och antingen skicka eller dra den till flash-enhet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du har det i ett, dra och släpp Långt bättre än att använda CD imo
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ah stor skål, jag var orolig att jag hade för att installera programvaran och gå igenom en lång tid innan uppgifter om blixten varje gång jag använt den som ska använda den dagligen, tack igen för att bekräfta. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus om du någonsin har trasslat runt med en mp3-spelare du vet hur man använder en flashenhet. SWF kolla in TeraCopy. Det blåser bort Windows byggas i överföringen. Jag har överfört över 2 gig musik på bara några sekunder med den. Mycket snabbt! Citat:
|
|
| |||
| |||
| Woah Tack så mycket Evil. |
|
| |||
| |||
| En fråga, säg om jag sätter 20 bilder och 20 låtar på en flashenhet, sedan tog det till ett vänner hus fast det i en av sina USB-portar kan jag bara visa bilder och lyssna på låtar från att gå in på flash-enhet via enheter med flyttbar lagring eller att göra det skulle jag ha för att ladda upp dem på datorn först? som en av mina vänner i synnerhet är opålitliga. (Jag brukade röra runt med virus) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan spela rakt utanför flas-enhet, men du måste hålla flash-enhet ansluten när du gör något med filerna
| |||
| |||
| Skål köpa 4GB flashdrive av en vän för fempundsedel ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Här är ett annat verktyg. Nedladdningar: Ladda ner från Rapidshare - 303kb Ladda ner från Technibble.com - 303kb Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jesus är det inget du saknar programvara för Ef lol, tack så mycket, kommer till hands, särskilt för en andra hand flashenhet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Xbox 360 - Flash Drive | geektrainer | PC & Console Gaming | 1 | 22 juli 2008 10:31 |
| Letar du efter rätt flashenhet | CE Jones | Drives & Removable Media | 1 | 4 februari 2008 10:38 |
| Flashenhet? | cheesewheels99 | Drives & Removable Media | 6 | 1 februari 2008 23:55 |
| 8GB flash drive-endast $ 30! | cheesepuff | Drives & Removable Media | 3 | 26 januari 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drives & Removable Media | 3 | 23 august 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |