![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jokin aika sitten ostin Maxtor Basics 500GB ulkoinen Hardrive, olen asentanut sen ja se toimi hyvin noin 6 kuukautta. 3 päivää sitten meni käyttää hardrive ja se viesti piipahti jopa sanoa G: \ ei ole käytettävissä, Access Denied. : järkyttynyt: järkyttynyt: närkästynyt: Olen yrittänyt monia asioita ratkaista tämän ongelman toistaiseksi yksikään niistä ei ole toiminut. :4-Dontkno: huokaus: Olen käynnissä Windows Vista Ultimate Kaikki minun Pelit ja Musiikkitiedostot tallennetaan siellä ja olen todella tarpeen saada sen käynnissä uudelleen. : sigh:: sigh: Ole hyvä ja auta Joe |
|
| |||
| |||
| Yritän tarkastella sitä laitteen hallinta. jos sen rikki laite johtaja antaa u joitakin viitteitä .. toivon, se auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut ajaa eri tietokoneeseen?
| |||
| |||
| Haluaisin ehdottaa, kun yrität laitteen toiselle pc ensimmäinen, jos tämä ei toimi, suosittelen geting yksi specialsit kovalevy ohjelman korjata sen, ja sen avulla on accesable uudelleen, anna minulle mitään siitä, miten se menee sorkkarauta. onnea! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttö estetty! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30. lokakuu 2008 04:50 |
| Access Denied | rbscooby | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 9. toukokuuta 2008 16:40 |
| Käyttö estetty | hewybo | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 16. Jan 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 27. marraskuu 2007 12:37 |
| Käyttö estetty ... yhtäkkiä | Quityourjibbajabba | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 14. marraskuu 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |