mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 09:44
Nieuw Lid Fractie

Hoi,
Een tijdje geleden kocht ik een Maxtor Basics 500GB Externe Hardrive, installeerde ik het en het werkte goed voor ongeveer 6 maanden. 3 dagen geleden ging om toegang te krijgen tot de hardrive en een bericht popped up zeggen G: \ is niet toegankelijk, toegang geweigerd. : boos:: boos:: boos:

Ik heb veel dingen geprobeerd dit probleem op te lossen tot nu toe heeft geen van hen hebben gewerkt. :4-Dontkno: zucht:

Ik ben die draait op Windows Vista Ultimate

Al mijn games en muziek-bestanden worden opgeslagen op daar en ik echt nodig om het weer te lopen. : zucht:: zucht:

Please help

Joe
Old 21 jun 2009, 21:02
Lid Fractie

probeer te kijken naar het op het apparaat manager. indien haar naar de Device Manager geeft u een aantal aanwijzingen .. hoop dat het helpt
Old 22 jun 2009, 08:45
Donor Groep

Heeft u geprobeerd de schijf op een andere pc?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 24 jun 2009, 02:43
Donor Groep

Ik stel u probeert het apparaat op een andere pc eerste als dit niet werkt, adviseer ik een XML specialsit harde schijf programma te herstellen en maakt het bereiken nogmaals, laat me niet hoe het gaat Jimmy.
succes!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.