![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, En stund siden jeg kjøpte en Maxtor Basics 500GB External Hardrive, jeg installerte det, og det fungerte fint i ca 6 måneder. 3 dager siden dro for å få tilgang til hardrive og en melding popped opp si G: \ er ikke tilgjengelig, tilgang. : sint:: sint:: sint: Jeg har prøvd mange ting for å løse dette problemet så langt, ingen av dem har jobbet med. :4-Dontkno: sukk: Jeg kjører med Windows Vista Ultimate Alle mine spill og musikk-filene er lagret på det og jeg trenger virkelig å få kjørt igjen. : sukk:: sukk: Hjelp Joe |
|
| |||
| |||
| prøv å se på det i Enhetsbehandling. hvis brutt Enhetsbehandling vil gi u noen ledetråder .. Håper det hjelper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd drive på en annen PC?
| |||
| |||
| Jeg foreslår at du prøver enheten på en annen PC først hvis dette ikke fungerer i anbefaler geting en specialsit harddisk programmet til å reparere og gjøre det accesable igjen, la meg ikke hvordan det går Jimmy. lykke til! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen tilgang! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Ingen tilgang | rbscooby | Windows-operativsystemer | 7 | 9 mai 2008 16:40 |
| Access denied | hewybo | Windows-operativsystemer | 6 | 16 januar 2008 02:40 |
| Ingen tilgang | hannyp | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| Access is denied ... plutselig | Quityourjibbajabba | Windows-operativsystemer | 3 | 14 nov 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |