![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Ett tag sedan jag köpte en Maxtor Basics 500GB extern Hardrive, jag har installerat det och det fungerade bra i ca 6 månader. 3 dagar sedan gick att komma åt hardrive och ett meddelande popped upp säger G: \ är inte tillgänglig, Åtkomst nekad. : upprörd: upprörd: upprörd: Jag har försökt många saker att lösa detta problem så länge, ingen av dem har arbetat. :4-Dontkno: suck: Jag kör på Windows Vista Ultimate Alla mina spel och musik-filer som lagrats på det och jag måste verkligen få det att köra igen. : suck:: suck: Please help Joe |
|
| |||
| |||
| Försök att titta på den i Enhetshanteraren. om dess brutit Enhetshanteraren ger u vissa ledtrådar .. hoppas det hjälper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att köra på en annan dator?
| |||
| |||
| Jag föreslår att du försöker enheten på en annan st första om det inte fungerar, rekommenderar jag geting en specialsit hårddisk program för att reparera det och göra det accesable igen, låt mig inte hur det går Jimmy. lycka till! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Åtkomst nekad! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Access Denied | rbscooby | Windows-operativsystem | 7 | 9 maj 2008 16:40 |
| Åtkomst nekad | hewybo | Windows-operativsystem | 6 | 16 januari 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virus, spionprogram och säkerhet | 14 | 27 november 2007 12:37 |
| Åtkomst nekad ... plötsligt | Quityourjibbajabba | Windows-operativsystem | 3 | 14 november 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |