![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg installere spil på min anden hdd ikke min faktiske primære en, vil det falde præstationer? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At være ærlig m8 Nej, jeg altid gør, og jeg dont få nogen probs spil, selv Crysis, jeg fandt et problem dog med en spillet Doom 3, da jeg forsøgte at installere Expansion Pack det wouldnt installere medmindre DOOM3 blev installeret på c / drev, men i øjeblikket har jeg på mit andet drev; Crysis, Bioshock, orange box, frygt, menneskejagt, STALKER og glorie og afspille dem uden nogen probs på alle
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ok så: D, tak for hjælpen:) kadejd |
|
| |||
| |||
| ingen probs m8 lykkelig gaming
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FYI: kun når harddisken er tilsluttet via en langsom protokol gerne USB vil det spørgsmål.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Presserende behov Driver til Radeon X550 og X550 Sekundær forældede drivere | josboogie | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 september 2009 15:06 |
| Main OS Ikke Anerkendte Efter Installere Sekundære OS på en anden harddisk. | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 5 | 18 april 2009 03:13 |
| Harddisk Problem - sekundære drev Ikke Working | ashaiba | General Hardware Chat | 7 | 18 marts 2009 11:40 |
| Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februar 2009 04:19 |
| Forklar forskellen mellem primære og sekundære computerhukommelsen | mwiingahabuuya | CPU, bundkort og RAM | 1 | 19 marts 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |