mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Spil på en sekundær hdd

Reply

Thread Tools
Old 12 april 2008, 08:05
Medlem Gruppen

Default Spil på en sekundær hdd

Hvis jeg installere spil på min anden hdd ikke min faktiske primære en, vil det falde præstationer?

Kadejd
Old 12 april 2008, 09:28
Donor-Gruppen

At være ærlig m8 Nej, jeg altid gør, og jeg dont få nogen probs spil, selv Crysis, jeg fandt et problem dog med en spillet Doom 3, da jeg forsøgte at installere Expansion Pack det wouldnt installere medmindre DOOM3 blev installeret på c / drev, men i øjeblikket har jeg på mit andet drev; Crysis, Bioshock, orange box, frygt, menneskejagt, STALKER og glorie og afspille dem uden nogen probs på alle

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 12 april 2008, 09:30
Medlem Gruppen

Ok så: D, tak for hjælpen:)

kadejd
Old 12 april 2008, 09:32
Donor-Gruppen

ingen probs m8
lykkelig gaming

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.
Old 12 april 2008, 13:31
Donor-Gruppen

FYI: kun når harddisken er tilsluttet via en langsom protokol gerne USB vil det spørgsmål.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Presserende behov Driver til Radeon X550 og X550 Sekundær forældede drivere josboogie Grafikkort & Monitors 3 2 september 2009 15:06
Main OS Ikke Anerkendte Efter Installere Sekundære OS på en anden harddisk. tmockingbird Windows-operativsystemer 5 18 april 2009 03:13
Harddisk Problem - sekundære drev Ikke Working ashaiba General Hardware Chat 7 18 marts 2009 11:40
Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februar 2009 04:19
Forklar forskellen mellem primære og sekundære computerhukommelsen mwiingahabuuya CPU, bundkort og RAM 1 19 marts 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.