![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos i asentaa pelejä toinen hdd ole minun todellinen ensisijainen yksi, se vähentää tehokkuutta? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen M8 ei, olen aina tehdä sitä ja i dont get any probs pelejä, vaikka Crysis, tein löytää yksi ongelma vaikka yhden pelin Doom 3, kun olen yrittänyt asentaa Expansion Pack se wouldnt asentaa ellei DOOM3 oli asennettu c / ajaa, mutta tällä hetkellä minulla on toinen kuljettaa Crysis, bioshock, oranssi laatikko, pelkoa, ihmisjahti, stalker ja halo ja toistaa niitä ilman probs lainkaan
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ok sitten: D, kiitos avusta:) kadejd |
|
| |||
| |||
| no probs M8 onnellinen pelaamista
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FYI: vain silloin, kun HDD on koukussa kautta hidas protokolla kuten USB se asiasta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|