![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik games op mijn tweede hdd niet mijn werkelijke primaire een, zal deze daling van de prestaties? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om eerlijk te zijn m8 Nee, ik doe dat altijd en i dont get any probs spelletjes spelen, zelfs Crysis, ik heb een probleem met een spel Doom 3, toen ik probeerde te installeren van de expansie pack installeren tenzij zij wouldnt DOOM3 werd geïnstalleerd op de c / schijf, maar op het moment heb ik op mijn tweede schijf; Crysis, Bioshock, Orange Box, angst, Manhunt, stalker en halo en spelen ze zonder probs op alle
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ok dan: D, bedankt voor de hulp:) kadejd |
|
| |||
| |||
| geen probs m8 gelukkig gaming
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FYI: alleen wanneer de vaste schijf is aangesloten via een trage protocol zoals USB zal het onderwerp.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dringend nodig Driver Radeon X550 en X550 Secondary Verouderde drivers | josboogie | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 2 september 2009 15:06 |
| Belangrijkste OS niet herkend na installatie Secundaire OS op een andere harde schijf. | tmockingbird | Windows besturingssystemen | 5 | 18 apr 2009 03:13 |
| Harddrive Probleem - Secundaire Drive werkt niet | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 7 | 18 mrt 2009 11:40 |
| Fast Moving games verbetert vaardigheden voor langzamere bewegende games! | NeuroDrive | PC & Gaming Console | 1 | De 4 februari 2009 04:19 |
| Leg verschil tussen primaire en secundaire computergeheugen | mwiingahabuuya | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19 mrt 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |