mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Spill på en sekundær HDD

Reply

Thread Tools
Old 12 april 2008, 08:05
Medlem Group

Default Spill på en sekundær HDD

Hvis jeg installerer spill på min andre HDD ikke min faktiske primære, vil det redusere ytelsen?

Kadejd
Old 12 april 2008, 09:28
Donor Group

For å være ærlig m8 Nei, jeg alltid gjør at jeg ikke får noen probs spille spill, selv crysis, jeg fant ett problem men med ett spill Doom 3, da jeg prøvde å installere utvidelsespakken det wouldnt installere mindre DOOM3 ble installert på C / stasjonen, men for øyeblikket har jeg på min andre stasjonen; crysis, bioshock, oransje boksen, frykt, manhunt, STALKER og Halo og spille dem uten probs på alle

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 12 april 2008, 09:30
Medlem Group

Ok da: D takk for hjelp:)

kadejd
Old 12 april 2008, 09:32
Donor Group

no probs m8
happy gaming

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Old 12 april 2008, 13:31
Donor Group

Til info: bare når HDD er koblet opp via en langsom protokollen som USB vil den saken.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Innstendigste Needed driver for Radeon X550 og X550 Secondary Utdatert Drivere josboogie Kabinetter & Skjermer 3 2 september 2009 15:06
Main OS Ikke gjenkjent Etter Installere Sekundær OS på en annen harddisk. tmockingbird Windows-operativsystemer 5 18 april 2009 03:13
Harddrive Problem - andre stasjonen fungerer ikke ashaiba General Hardware Chat 7 18 mars 2009 11:40
Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 feb 2009 04:19
Forklar forskjellen mellom primær og sekundær datamaskinminne mwiingahabuuya CPUer, Hovedkort & RAM 1 19 mars 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.