![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg installerer spill på min andre HDD ikke min faktiske primære, vil det redusere ytelsen? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For å være ærlig m8 Nei, jeg alltid gjør at jeg ikke får noen probs spille spill, selv crysis, jeg fant ett problem men med ett spill Doom 3, da jeg prøvde å installere utvidelsespakken det wouldnt installere mindre DOOM3 ble installert på C / stasjonen, men for øyeblikket har jeg på min andre stasjonen; crysis, bioshock, oransje boksen, frykt, manhunt, STALKER og Halo og spille dem uten probs på alle
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ok da: D takk for hjelp:) kadejd |
|
| |||
| |||
| no probs m8 happy gaming
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til info: bare når HDD er koblet opp via en langsom protokollen som USB vil den saken.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Innstendigste Needed driver for Radeon X550 og X550 Secondary Utdatert Drivere | josboogie | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 september 2009 15:06 |
| Main OS Ikke gjenkjent Etter Installere Sekundær OS på en annen harddisk. | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 5 | 18 april 2009 03:13 |
| Harddrive Problem - andre stasjonen fungerer ikke | ashaiba | General Hardware Chat | 7 | 18 mars 2009 11:40 |
| Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 feb 2009 04:19 |
| Forklar forskjellen mellom primær og sekundær datamaskinminne | mwiingahabuuya | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 19 mars 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |