![]() |
|
| |||
| |||
| Om jag installera spel på min andra hdd inte min faktiska primärt en, kommer det att minska prestanda? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För att vara ärlig M8 Nej, jag alltid göra det och jag dont få några probs spel, även Häxkungens Jag hittade ett problem även med ett spel Doom 3, när jag försökte installera den expansion pack det wouldnt installera om inte DOOM3 installerades på c / disk, men just nu har jag på min andra enheten, Häxkungens, bioshock, orange box, rädsla, FÖRBRYTARJAKT, förföljare och halo och spela upp dem utan probs alls
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ok då: D tack för hjälpen:) kadejd |
|
| |||
| |||
| inga probs M8 happy gaming
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För kännedom: bara när hårddisken är ansluten via en långsam protokoll såsom USB kommer den frågan.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|