mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

God dual layer brænder?

Reply

Thread Tools
Old 20 November 2007, 16:50
Ny Medlem Gruppen

Default God dual layer brænder?

Hej ... Kan nogen anbefale en god kvalitet Dual Layer DVD-brænder. Jeg vil sikkerhedskopiere min dvd og lad børnene bruge back up kopier, så de ikke vraget originaldokumenterne. Kvalitet er vigtig.
Old 20 November 2007, 17:19
Donor-Gruppen

Pioneer 112D er en anstændig nok køre .... hvis du shoppe rundt kan du hente en op for mindre end £ 20. Hvis du ønsker at støtte op til Dual-Layer DVDRs, brug Verbatims ... i min erfaring disse er de mest pålidelige. Dont blive fristet af de billigere mærker som mange af dem ender som kystfart

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21 November 2007, 02:35
Medlem Gruppen

Jeg har ingen erfaring med Pioneer DVD-brændere, men jeg har altid købt, og altid bruge LG Dvd brændere, den bedste i mit opnion, although.I elsker ordret igen skrives medierne selv, og TDK er temmelig good.I har haft masser af problemer med Sony Blanktegn CD's skønt.
Old 23 November 2007, 20:24
Ny Medlem Gruppen

Thanx for svarene. Jeg tror, at jeg måske vil forsøge at pioner en. Kan nogen fortælle mig, om der vil være nogen bedre kvalitet ved hjælp af en dual layer brænder i forhold til det indre lag, jeg har nu brug rippe / kompressionstænding software. Jeg synes at mene, der er en vis kvalitet tab med denne metode under komprimering tidspunkt .... ikke det mening, at der skulle være et vist tab af en slags?
Old 24 November 2007, 03:37
Donor-Gruppen

Definitely ..... komprimering vil reducere kvalitet. Hvor meget er ofte i øjet af beskuer.
Hvis du ser det komprimerede DVD på en 12 "Portable TV, kvaliteten vil ikke være så meget anderledes, men afspille dvd på en 46" TFT eller Plasma og pixellization og undertiden jitter, vil fremgå.
Dual Layer, på den anden side vil sandsynligvis bevare de fleste, hvis ikke alle de oprindelige kvalitet.

Når du har Pioneer, kan du prøve begge dele og se den forskel for dig selv.
Generelt, hvis en film er mere end 2 timer lang, kompression vil blive mærkbar.
Nogle gange, men dette kan minimeres ved at gøre en film kun sikkerhedskopiere og skære alle de ekstramateriale ... betydning mindre komprimering.

HTH
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
DVD-brænder er et cd-drev joseliseo Drives & flytbare medier 2 29. maj 2009 11:53
Hvad er den bedste Brand af DVD-brænder??? Bandit4575 Drives & flytbare medier 3 1st Dec 2008 06:44
DVD Burner Ikke Working Poeticsoul44 Drives & flytbare medier 1 23. sep 2008 08:50
God Burner / Freeware mpenney General Software Chat 6 17. sep 2008 15:39
Anbefal DVD-brænder ian65 Drives & flytbare medier 1 16. sep 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.