vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Hyvä dual layer polttava?

Reply

Thread Tools
Old 20 marraskuu 2007, 16:50
Uusi Jäsen

Default Hyvä dual layer polttava?

Hei ... Voiko joku suositella hyvää laatua dual layer dvd-poltin. Haluan takaisin ylös minun dvd: n ja anna lasten käyttää varmuuskopioida kappaletta niin, että ne eivät hylky alkuperäiskappaleissa. Laatu on tärkeää.
Old 20 marraskuu 2007, 17:19
Rahoittajien ryhmän

Pioneer 112D on ihmisarvoisen tarpeeksi ajaa .... jos teet ostoksia noin sinun valita yksi jopa alle 20 £. Jos aiot tukea enintään Dual-Layer DVDRs, käytä Verbatims ... kokemukseni mukaan nämä ovat luotettavia. Dont houkutusta on halvempaa tuotemerkkejä kuten monet heistä päätyvät kuin rannikkoalukset

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21 marraskuu 2007, 02:35
Jäsen

Minulla ei ole kokemusta edelläkävijä DVD Polttimien, mutta olen aina ostanut, ja aina käyttää LG Dvd Burners, paras minun opnion, although.I rakkaus istuntoselostuksista uudelleen writable media kuitenkin ja TDK on melko good.I on ollut eristä vaivaa kanssa Sony Tyhjä CD: vaikka.
Old 23 marraskuu 2007, 20:24
Uusi Jäsen

Thanx varten vastaukset. Uskoisin yrittää että edelläkävijä yksi. Voiko joku kertoa minulle, jos ei olla mitään parempaa laatua käytät Dual Layer poltin verrattuna yhden kerroksen jonka olen nyt käyttäen repeytymisen / kompression ohjelmisto. Minusta tuntuu, usko on laatu heikkenee hieman tällä menetelmällä aikana pakkaussuhteen vaiheessa .... ei siinä mielessä, että siellä olisi joitakin menetys jonkinlainen?
Old 24 marraskuu 2007, 03:37
Rahoittajien ryhmän

Definitely ..... pakkaaminen vähentää laatua. Kuinka paljon on usein silmän ja beholder.
Jos katsot puristetussa DVD-levyä 12 Portable TV, laatu ei ole niin paljon erilaisia, mutta toistaa DVD-levyä 46 "TFT-tai plasma-ja pixellization ja joskus Jitter, on ilmeistä.
Dual Layer, toisaalta luultavasti pitää eniten, jos ei kaikki alkuperäisen laadun.

Kun olet Pioneer, voit kokeilla molemmat ja nähdä ero itse.
Yleisesti ottaen, jos elokuva on enemmän kuin 2 tuntia pitkä, kompression tulee olla havaittavissa.
Joskus, mutta tämä voidaan minimoida tekemällä elokuvan vain takaisin ylös ja leikkaamalla pois kaikki extrat ... tarkoitettu vähemmän kompressiota.

HTH
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
DVD-asema on CD-asema joseliseo Drives & Removable Media 2 29. toukokuuta 2009 11:53
Mikä on paras Tuotemerkkiominaisuuksia DVD Burner? Bandit4575 Drives & Removable Media 3 1. joulukuu 2008 06:44
DVD Burner Ei Työskentely Poeticsoul44 Drives & Removable Media 1 23. Sep 2008 08:50
Hyvä Burner / Freeware mpenney General Software Chat 6 17. Sep 2008 15:39
Suosittele dvd-polttimen ian65 Drives & Removable Media 1 16. Sep 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.