![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ... Voiko joku suositella hyvää laatua dual layer dvd-poltin. Haluan takaisin ylös minun dvd: n ja anna lasten käyttää varmuuskopioida kappaletta niin, että ne eivät hylky alkuperäiskappaleissa. Laatu on tärkeää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pioneer 112D on ihmisarvoisen tarpeeksi ajaa .... jos teet ostoksia noin sinun valita yksi jopa alle 20 £. Jos aiot tukea enintään Dual-Layer DVDRs, käytä Verbatims ... kokemukseni mukaan nämä ovat luotettavia. Dont houkutusta on halvempaa tuotemerkkejä kuten monet heistä päätyvät kuin rannikkoalukset
| |||
| |||
| Minulla ei ole kokemusta edelläkävijä DVD Polttimien, mutta olen aina ostanut, ja aina käyttää LG Dvd Burners, paras minun opnion, although.I rakkaus istuntoselostuksista uudelleen writable media kuitenkin ja TDK on melko good.I on ollut eristä vaivaa kanssa Sony Tyhjä CD: vaikka. |
|
| |||
| |||
| Thanx varten vastaukset. Uskoisin yrittää että edelläkävijä yksi. Voiko joku kertoa minulle, jos ei olla mitään parempaa laatua käytät Dual Layer poltin verrattuna yhden kerroksen jonka olen nyt käyttäen repeytymisen / kompression ohjelmisto. Minusta tuntuu, usko on laatu heikkenee hieman tällä menetelmällä aikana pakkaussuhteen vaiheessa .... ei siinä mielessä, että siellä olisi joitakin menetys jonkinlainen? |
|
| |||
| |||
| Definitely ..... pakkaaminen vähentää laatua. Kuinka paljon on usein silmän ja beholder. Jos katsot puristetussa DVD-levyä 12 Portable TV, laatu ei ole niin paljon erilaisia, mutta toistaa DVD-levyä 46 "TFT-tai plasma-ja pixellization ja joskus Jitter, on ilmeistä. Dual Layer, toisaalta luultavasti pitää eniten, jos ei kaikki alkuperäisen laadun. Kun olet Pioneer, voit kokeilla molemmat ja nähdä ero itse. Yleisesti ottaen, jos elokuva on enemmän kuin 2 tuntia pitkä, kompression tulee olla havaittavissa. Joskus, mutta tämä voidaan minimoida tekemällä elokuvan vain takaisin ylös ja leikkaamalla pois kaikki extrat ... tarkoitettu vähemmän kompressiota. HTH |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| DVD-asema on CD-asema | joseliseo | Drives & Removable Media | 2 | 29. toukokuuta 2009 11:53 |
| Mikä on paras Tuotemerkkiominaisuuksia DVD Burner? | Bandit4575 | Drives & Removable Media | 3 | 1. joulukuu 2008 06:44 |
| DVD Burner Ei Työskentely | Poeticsoul44 | Drives & Removable Media | 1 | 23. Sep 2008 08:50 |
| Hyvä Burner / Freeware | mpenney | General Software Chat | 6 | 17. Sep 2008 15:39 |
| Suosittele dvd-polttimen | ian65 | Drives & Removable Media | 1 | 16. Sep 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |