![]() |
|
| |||
| |||
| Hi ... kan iemand een goede kwaliteit dual layer dvd-brander. Ik wil een back-up van mijn DVD's en laat de kinderen gebruik maken van de back-up kopieën zodat zij geen wrak van de originelen. Kwaliteit is belangrijk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pioneer 112D is een waardig genoeg rijden .... Als je rondkijkt zul je een pick-up voor minder dan £ 20. Als u van plan een back-up van Dual-Layer DVDRs, gebruik verbatims ... in mijn ervaring zijn dit de meest betrouwbare. Dont verleiden door de goedkopere merken als velen van hen uiteindelijk als onderzetters
| |||
| |||
| Ik heb geen ervaring met Pioneer dvd-branders, maar ik heb altijd gekocht, en altijd gebruik maken van LG dvd-branders, de beste in mijn opnion, although.I liefde het volledig opnieuw beschrijfbare media al, en TDK is pretty good.I hebben veel van problemen met de Sony lege cd's wel. |
|
| |||
| |||
| Thanx voor de antwoorden. Ik denk dat ik zou kunnen proberen dat een pionier. Kan iemand mij vertellen of er zal een betere kwaliteit met een dual layer brander in vergelijking met de single layer een heb ik nu gebruik rippen / compressie software. Ik lijken te denken is er enige kwaliteits verlies met deze methode tijdens de compressie fase .... niet het zinvol dat er zou moeten worden wat het verlies van een soort? |
|
| |||
| |||
| Zeker ..... compressie zal de kwaliteit verminderen. Hoeveel is vaak in het oog van de toeschouwer. Als u bekijkt de gecomprimeerde DVD op een 12 "Portable TV, de kwaliteit zal niet veel anders, maar speelt de DVD op een 46" TFT of Plasma en de pixellization en soms jitter, blijkt. Dual Layer, aan de andere kant zal waarschijnlijk behouden meeste, zo niet alle van de oorspronkelijke kwaliteit. Zodra u de Pioneer, kunt u proberen beide en zie het verschil zelf. Algemeen, als er een film is meer dan 2 uur lang, de compressie zal merkbaar. Soms, echter, kan dit tot een minimum worden beperkt door het maken van een film alleen een back-up en het uitsnijden van alle extra's ... zin minder compressie. HTH |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dvd-brander is een CD-drive | joseliseo | Drives & Removable Media | 2 | 29 mei 2009 11:53 |
| Wat is de beste merk van dvd-brander? | Bandit4575 | Drives & Removable Media | 3 | 1 Dec 2008 06:44 |
| DVD brander werkt niet | Poeticsoul44 | Drives & Removable Media | 1 | 23e sep 2008 08:50 |
| Goede Brander / Freeware | mpenney | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 17e sep 2008 15:39 |
| Beveel dvd brander | ian65 | Drives & Removable Media | 1 | 16e sep 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |