![]() |
|
| |||
| |||
| Hei ... kan noen anbefale en god kvalitet Dual Layer DVD-brenner. Jeg vil sikkerhetskopiere mine dvd og la ungene bruke sikkerhetskopiere kopier slik at de ikke vraket originalene. Kvalitet er viktig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pioneer 112D er en anstendig nok kjøre .... hvis du handler rundt vil du plukke opp for under £ 20. Hvis du har tenkt å sikkerhetskopiere til Dual-Layer DVDRs, bruk Verbatims ... i min erfaring er dette den mest pålitelige. Ikke bli fristet av billigere merker som mange av dem ender opp som coasters
| |||
| |||
| Jeg har ingen erfaring med Pioneer DVD-brennere, men jeg har alltid kjøpt, og alltid bruke LG DVD-brennere, den beste i mitt opnion, although.I elsker ordrett re-writable media skjønt, og TDK er ganske good.I har hatt mange problemer med Sony Blank CD's skjønt. |
|
| |||
| |||
| Thanx for svarene. Jeg tror jeg kan prøve som foregangsland en. Kan noen fortelle meg om det blir bedre kvalitet ved hjelp av en dual layer-brenner forhold til enkelt laget en jeg bruker nå ripping / komprimering programvare. Jeg synes det er noe redusert kvalitet med denne metoden under komprimering scenen .... ikke det fornuftig at det skulle være noe tap av noe slag? |
|
| |||
| |||
| Definitivt ..... kompresjon vil redusere kvaliteten. Hvor mye er ofte i øyet av beholder. Hvis du ser på den komprimerte DVD på en 12 "Portable TV, kvaliteten blir ikke så mye forskjellig, men spille av DVD på en 46" TFT eller Plasma og pixellization og noen ganger jitter, blir tydelige. Dual Layer, derimot vil nok beholde de fleste, om ikke alle de opprinnelige kvalitet. Når du har Pioneer, kan du prøve både og se forskjellen selv. Generelt sett, hvis en film er mer enn 2 timer lang, kompresjon vil bli merkbare. Noen ganger er imidlertid dette kan minimeres ved å lage en film bare sikkerhetskopiere og kutte ut alle statister ... betyr mindre komprimering. HTH |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DVD-brenner er en CD-stasjon | joseliseo | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 mai 2009 11:53 |
| Hva er den beste Brand av DVD-brenner?? | Bandit4575 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 1 desember 2008 06:44 |
| DVD brenner programvare | blando89 | Multimedia & Kodeker | 6 | 20 nov 2008 14:50 |
| Bra brenner / Freeware | mpenney | General Software Chat | 6 | 17nde sep 2008 15:39 |
| Anbefaler DVD-brenner | ian65 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 16nde sep 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |