![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi there,
Ik vroeg me af of haar ok (zoals in wont rotzooi een van mijn hardware up) om een (niet boot) SATA harde schijf in serise met een cd / dvd-station in een IDE-kabel? en heb mijn boot HDD op een SATA II pot (de opstartdiskette)? Any ideas gewaardeerd:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hallo Curly
Welkom bij TCF U kunt niet op een SATA-drive, harde schijf of optische op dezelfde kabel als een IDE apparaat. De aansluitingen zijn verschillend. U kunt echter wel een SATA-schijf als de belangrijkste opstartstation, het is afhankelijk hoe je de regeling in de bios als op de eerste opstartapparaat. Mijn Systeem: #
|
|
|
|||
|
|||
|
He man,
Hmm, ok, ik heb geprobeerd te doen wat ik sudgested en het leek te werken, maar ik werd geadviseerd tegen het (zij het door iemand i dont echt vertrouwen op dergelijke kwesties: P) het drisk ik in seise was een opstartdiskette (it wasnt een SATA II schijf gewoon te verduidelijken) het probleem dat ik heb is dat ik kocht een nieuwe moederbord en i didnt cheak indien zij had genoeg IDE-slots ter ondersteuning van 2 harde schijven en twee schijven. In plaats daarvan heeft maar een IDE-slot en 4 SATA II slots: ( Curly |
|
|
|||
|
|||
|
Ok laat me dit recht.
Je hebt 2 SATA harde schijven en 1 IDE cdrom ja? |