mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Harddisk og harddisk i serise?

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2007, 10:17
New Member Group

Default Harddisk og harddisk i serise?

Hei,

Jeg lurte på om det ok (som i wont rotet noen av mine maskinvare opp) for å sette en (ikke boot) SATA-harddisk i serise med en CD / DVD-stasjonen i en IDE-kabel? og har min støvel HDD på en SATA II potten (den oppstartsdiskett)?

Ideer pris:)
Old 12 juni 2007, 10:24
Banned Group

Hei frankrike

Velkommen til TCF

Du kan ikke sette en SATA-stasjon, harddisk eller optisk på samme kabel som en IDE-enhet.
Forbindelsene er ulike.
Du kan imidlertid ha et SATA-stasjonen som viktigste støvel kjøre, det bare er avhengig av hvordan du setter ordningen i bios som den første boot enhet.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 12 juni 2007, 10:31
New Member Group

Hei mann,

Hmm, ok, jeg har prøvd å gjøre det jeg sudgested og det syntes å fungere, men jeg var oppmerksom mot den (dog med noen jeg dont virkelig stole på slike saker: P) at drisk jeg satte i seise var en oppstartsdiskett (det var ikke en SATA II disk bare å avklare) problemet jeg har er at jeg kjøpte et nytt hovedkort, og jeg gjorde ikke cheak hvis det hadde nok IDE slots til 2 harddisker og to diskstasjoner. I stedet har det, men en IDE sporet og 4 SATA II slots: (

Frankrike
Old 12 juni 2007, 10:40
Banned Group

Ok la meg få denne retten.
Du har 2 SATA harddisker og 1 IDE cdrom ja?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Help Me Komme seg Bortkommet Hard Disk Drive Space! Ostehapz General Hardware Chat 3 24 september 2009 10:26
Harddisk Stuck i kontinuerlig Check Disk Loop amyreaney Drivere og flyttbare medier 1 27 mai 2009 03:11
Unmountable oppstartsvolumet, Ingen harddisk funnet, jeg har Windows Repair Disk ve0804 Drivere og flyttbare medier 6 14 mai 2009 14:42
Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter joebeaven Drivere og flyttbare medier 10 18 mars 2009 17:39
Tracing kopier laget form harddisken til en ekstern disk ketanco Drivere og flyttbare medier 1 17 januar 2009 01:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.