![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg lurte på om det ok (som i wont rotet noen av mine maskinvare opp) for å sette en (ikke boot) SATA-harddisk i serise med en CD / DVD-stasjonen i en IDE-kabel? og har min støvel HDD på en SATA II potten (den oppstartsdiskett)? Ideer pris:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei frankrike
Velkommen til TCF Du kan ikke sette en SATA-stasjon, harddisk eller optisk på samme kabel som en IDE-enhet. Forbindelsene er ulike. Du kan imidlertid ha et SATA-stasjonen som viktigste støvel kjøre, det bare er avhengig av hvordan du setter ordningen i bios som den første boot enhet. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Hei mann, Hmm, ok, jeg har prøvd å gjøre det jeg sudgested og det syntes å fungere, men jeg var oppmerksom mot den (dog med noen jeg dont virkelig stole på slike saker: P) at drisk jeg satte i seise var en oppstartsdiskett (det var ikke en SATA II disk bare å avklare) problemet jeg har er at jeg kjøpte et nytt hovedkort, og jeg gjorde ikke cheak hvis det hadde nok IDE slots til 2 harddisker og to diskstasjoner. I stedet har det, men en IDE sporet og 4 SATA II slots: ( Frankrike |
|
| |||
| |||
| Ok la meg få denne retten. Du har 2 SATA harddisker og 1 IDE cdrom ja? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Help Me Komme seg Bortkommet Hard Disk Drive Space! | Ostehapz | General Hardware Chat | 3 | 24 september 2009 10:26 |
| Harddisk Stuck i kontinuerlig Check Disk Loop | amyreaney | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 mai 2009 03:11 |
| Unmountable oppstartsvolumet, Ingen harddisk funnet, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 14 mai 2009 14:42 |
| Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter | joebeaven | Drivere og flyttbare medier | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Tracing kopier laget form harddisken til en ekstern disk | ketanco | Drivere og flyttbare medier | 1 | 17 januar 2009 01:37 |
| Thread Tools | |
| |