![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| on olemassa tapa tehdä ulkoisen CD-R/RW ajokykyyn ja esittää 40 keikka ide kovalevy siihen? että CD-R/RW on Mitsumi malli # op-4804te ja kovalevy on Western Digital wd400. Olen todella tarvitsevat tilaa, jos ei, on olemassa toinen tapa käyttää, minulla on jo toissijainen kovalevylle ja siellä on vain kaksi nostotunkit annetun liitin. please help. Oh yeah minun pakoll on dell ulottuvuus 2400, kun esitin kovalevy osaksi ulkoinen kotelo, kytketty osaksi usb sanottavan laitetta ei tunnistettu. Toivon, että tämä riittää info |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paljon yksinkertaisempaa Ajatuksena on saada ulkoisen USB 3.5 "kovalevyn kotelo.
EBayssa ei pitäisi maksaa huomattavasti enemmän kuin 15 dollaria. Oikeastaan juuri katso, tässä on esimerkki; http://cgi.ebay.com/NEW-USB-2-0-EXTERNAL-3-5-HARD-DRIVE-ENCLOSURE-CASE-BOX_W0QQitemZ150310789812QQcmdZViewItemQQptZPCC_Dr ives_Storage_Internal? hajautusarvo = item150310789812 & _trksi d = p3286.c0.m14 & _trkparms = 66% 3A2 | 65% 3A15 | 39% 3A1 | 240% 3A1318 ![]() My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| se tapana sovi, että kotelo sen suuriin, muita ideoita minulla ei ole tilaa ajokykyyn ja kallistuksen tehdä työtäni |
|
| |||
| |||
| Se, että on 3,5 "tapauksessa HD on 3,5"? He vain tulevat 2 kokoa, jos se on pienempi se on kannettavan tietokoneen kovalevylle, niin tarvitset 2.5 "tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| ur oikeutta kiitos |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Hard Drive Data Muuttokulut, Mikä Kotelointiratkaisut? | oliesminis | Drives & Removable Media | 2 | 23 elokuu 2009 14:54 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Firewire ulkoinen kiintolevy Kotelointiratkaisut satanico Hd | Buchanan | Drives & Removable Media | 1 | 12th Feb 2009 04:19 |
| Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo | bakeddonut | Drives & Removable Media | 5 | 10. marraskuu 2008 18:02 |
| Thread Tools | |
| |