![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Is er een manier om een externe CD-R/RW drive en een 40 gig ide harde schijf in het? de CD-R/RW is een Mitsumi model # CR-4804te en de harde schijf is een Western Digital wd400. Ik moet echt de ruimte dus zo niet is er een andere manier te gebruiken, ik heb al een tweede harde schijf en er is slechts twee aansluitingen op de connector. Please help. oh ja mijn comp is een Dell Dimension 2400 toen ik de harde schijf in de externe behuizing, ingeplugd in de USB zij zei dat het apparaat werd niet herkend. Ik hoop dat dit genoeg info
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Een veel eenvoudiger is om een externe USB 3.5 "harde schijf behuizing.
Op eBay mag niet veel meer kost dat $ 15. Eigenlijk had net een kijkje, hier is een voorbeeld; http://cgi.ebay.com/NEW-USB-2-0-EXTERNAL-3-5-HARD-DRIVE-ENCLOSURE-CASE-BOX_W0QQitemZ150310789812QQcmdZViewItemQQptZPCC_Dr ives_Storage_Internal? hash = item150310789812 & _trksi d = p3286.c0.m14 & _trkparms = 66% 3A2 | 65% 3A15 | 39% 3A1 | 240% 3A1318 ![]()
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
it wont passen in die kast zijn te groot, alle andere ideeën Ik heb geen ruimte op de schijf en cant doe mijn werk
|
|
|
|||
|
|||
|
Zij zal, dat is een 3.5 "geval uw HD is 3.5"?
Zij komen slechts in 2 maten, als het kleiner is is het een laptop harde schijf, dan moet je een 2,5 "zaak. |
|
|
|||
|
|||
|
ur recht dank u
|
|
|
|||
|