mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Harddisk spørgsmål.

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2007, 20:15
Ny Medlem Gruppen

Default Harddisk spørgsmål.

Ok, lad os se, hvem der kan løse dette problem. Hidtil har alle de søger ive gjort på google hasn't hjulpet.

Min WD hdd døde et par dage siden så jeg købte en anden. Jeg har sat den nye hdd som den primære master og den gamle (beskadiget) hdd som den primære slave. Nu vil jeg hente så mange data fra den gamle hdd som muligt. Problemet er, jeg kan ikke selv se den gamle harddisk (slave) i Windows. Bios genkender det, og det gør Enhedshåndtering, men når jeg går åbner min computer, men kun den nye hdd er til stede. Jeg gik så ind i Diskhåndtering til at tildele den et bogstav (google søgning viste, at der er, hvad der skal gøres), men Diskhåndtering doesnt se slave hdd heller.

Så mit spørgsmål er, hvad nu? Enhver hjælp ville være værdsat.

Af den måde, at den gamle hdd styrtede ned, kan jeg høre det spinning. Im kører xp pro også, hvis det skal være kendt.
Old 22 juni 2007, 21:32
Medlem Gruppen

forsøge indstilling både til kabel vælge, og derefter indstillingen skibsføreren drev på den sidste IDE-port, og den dårlige én på den midterste port.

give, at et knæk, og se hvad der sker. Hvis det stadig ikke virker, og disk ledelse ikke se det, men du kan høre det spinding, ja, mest sandsynligt det vil være noget i servomotor på aktuator armen, og det er en slags terminal .... men lad os prøve et par ting først .....

v
Old 22 juni 2007, 23:04
Bandlyst Gruppen

Gode råd fra Valis der Elkay men ser som det var allerede formateret mine penge er på at det er fuldstændig smadret.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 22 juni 2007, 23:45
Ny Medlem Gruppen

Ok, vil prøve at lige nu
Old 23 juni 2007, 00:01
Ny Medlem Gruppen

Valis, jeg prøvede det, du foreslog, men disk ledelse stadig gør ikke genkende den gamle harddisk.
Old 23 juni 2007, 06:27
Bandlyst Gruppen

Kør en disk kontrol på det Elkay ved at gå til Start Kør og skrive chkdsk (drev bogstav):
Som så for eksempel;
chkdsk e:
Old 23 juni 2007, 09:37
Ny Medlem Gruppen

Ok, men dont jeg har brug for noget til at køre, at kommandoen chkdsk? Ville det være på XP-cd'en?
Old 23 juni 2007, 09:43
Bandlyst Gruppen

Chkdsk er en simpel kommando, der vil alow du at fastslå, om der er nogen dårlige sektorer på harddisken.
Det er allerede indbygget i XP og du behøver ikke disken.
Nedenfor er et skud, hvor en person har kørt en check på en diskette angivet ved chkdsk en:

Old 23 juni 2007, 12:49
Medlem Gruppen

god opkald, wolfey ..... tror du naglet det er disk ledelse ikke ser det, er det sikkert gået til den store database i himlen ..... vi vil se, om chkdsk ser noget, men mine penge er på armen, da disken roterer ..... vi se ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? nightstar CPU, bundkort og RAM 4 9 november 2009 10:30
Xbox 360 Harddisk spørgsmål orkutshare PC & Console Gaming 3 17 august 2009 09:35
Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk Cogglesz Drives & flytbare medier 1 30 marts 2009 09:28
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
Harddisk relaterede boot spørgsmål. damnwall General Hardware Chat 1 3 februar 2008 13:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.