mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Harde schijf problemen.

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2007, 20:15
Nieuw Lid Fractie

Default Harde schijf problemen.

Ok, laat zien wie kan dit probleem op te lossen. Tot nu toe al het zoeken ive gedaan op google hasnt geholpen.

Mijn WD hdd een paar dagen geleden dus kocht ik een ander stierf. Ik heb de nieuwe set hdd als de primaire master en de oude (beschadigde) hdd als de primaire slaaf. Nu wil ik zoveel data ophalen uit de oude hdd mogelijk. Probleem is, I cant zelfs de oude hdd (slave) in Windows. Bios herkent het en dat doet het apparaat manager, maar als ik open mijn computer, alleen de nieuwe hdd aanwezig is. Ik ging toen naar schijf beheer te wijzen in een brief (google zoeken is gebleken dat is wat er gedaan moet worden), maar Schijfbeheer doesnt zie de slave hdd niet.

Dus, mijn vraag is, wat nu? Alle hulp zou worden gewaardeerd.

Door de manier, de oude hdd die crashte, kan ik hoor het spinnen. Im draaien xp pro ook als het moet bekend zijn.
Old 22 juni 2007, 21:32
Lid Fractie

Probeer zowel tot de kabel te selecteren en vervolgens de vaststelling van de master-schijf op de laatste ide-poort, en de slechte op de middelste poort.

geven dat een scheur en zie wat er gebeurt. Als het nog steeds niet werkt, en disk management is niet te zien maar je kunt horen spinnen, goed, waarschijnlijk het gaat om iets in de servo-motor op de actuator arm, en dat is een soort terminal .... maar laten we proberen een paar dingen eerst .....

v
Old 22 juni 2007, 23:04
Banned Groep

Goed advies van Valis er Elkay maar omdat het al is geformatteerd mijn geld op het volkomen uitgeput.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 22 juni 2007, 23:45
Nieuw Lid Fractie

Ok, zal proberen dat recht nu
Old 23 juni 2007, 00:01
Nieuw Lid Fractie

Valis, probeerde ik wat je voorgesteld, maar nog steeds doet schijf beheer herkennen de oude harde schijf.
Old 23 juni 2007, 06:27
Banned Groep

Voer een schijf Check On It Elkay door te gaan naar Start Uitvoeren en typ chkdsk (drive letter):
Net als bijvoorbeeld;
chkdsk e:
Old 23 juni 2007, 09:37
Nieuw Lid Fractie

Ok, maar dont Ik moet iets aan die opdracht chkdsk draaien? Zou het op de XP-cd?
Old 23 juni 2007, 09:43
Banned Groep

Chkdsk is een eenvoudige opdrachtregel zal alow u om na te gaan of er slechte sectoren op de harde schijf.
Het is al ingebouwd in XP en je zult niet nodig de schijf.
Hieronder is een shot waarin iemand heeft een controle uitgevoerd op een diskette aangeduid door de chkdsk a:

Old 23 juni 2007, 12:49
Lid Fractie

goed gesprek, wolfey ..... denk je genageld, is schijf management niet zien dat het waarschijnlijk is weg naar de grote database in de lucht ..... we zullen zien of chkdsk iets ziet, maar mijn geld is op de arm, als de schijf draait ..... we zullen zien ...
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Xbox 360 Hard Drive kwesties orkutshare PC & Gaming Console 3 17 aug 2009 09:35
Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30 mrt 2009 09:28
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
Harde schijf opstarten gerelateerde vraagstukken. damnwall Algemeen Hardware Chat 1 De 3 februari 2008 13:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.