![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| har en 320 GB Hitachi harddisk og er opdelt i 3 partitioner 1 vigtigste boot OS etc, 2 40 g spil og 3 7gb fabrikken image, dag min 2 partition forsvundet sammen med alle mine spil. jeg kommer ind diskhåndteringsprogram dens der, men doesnt lad mig gøre en ting at det venligst nogen hjælpe mig !!!!!! kører Windows Vista AMD dual core 3 GB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| First off, prøv Hitachi utility her, For at teste drevet.
| |||
| |||
| tt doesnt afhente noget |
|
| |||
| |||
| alle gode anvendes testdisk, er nødt til at skrive partitionstabel alle er godt tilbage til normal. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| En metode til at oprette en partition uden at formatere min harddisk i Windows 7 | Razer | Drives & flytbare medier | 14 | 18. maj 2009 12:12 |
| Muligt at genoprette data Off Partition af en rodet sammen Harddisk? | plissken | Drives & flytbare medier | 1 | 12 april 2009 06:20 |
| Forsøger at partitionere min harddisk ..... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & flytbare medier | 17 | 14 oktober 2008 03:25 |
| Partition skrink, behovet for hurtige svar! | Cew27 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 januar 2008 13:32 |
| Sådan oprettes en partition på en ekstern harddisk? | andrewanimation | Drives & flytbare medier | 1 | 27. sep 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |