![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| een Hitachi 320GB harddisk en is verdeeld in 3 partities 1 grote boot os etc, 2 40g spellen en 3 7GB fabriek afbeelding, vandaag mijn 2 partitie verdwenen, samen met al mijn games. Ik ga naar schijf beheer zijn er maar doesnt wil ik nog een ding aan haar alsjeblieft iemand me helpen !!!!!! Windows Vista amd dual core 3 Gb RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerst, probeer dan de Hitachi gebruiksmodellen hier, Voor het testen van het station.
| |||
| |||
| tt doesnt ophalen iets |
|
| |||
| |||
| alle goede testdisk gebruikt, moeten herschrijven partitie tabel alles is goed terug naar normaal. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een manier om een partitie zonder te formatteren van mijn harde schijf in Windows 7 | Razer | Drives & Removable Media | 14 | 18 mei 2009 12:12 |
| Mogelijk om data te recoveren Off-partitie van een messed up Hard Drive? | plissken | Drives & Removable Media | 1 | 12 apr 2009 06:20 |
| Een poging om mijn harde schijf partitioneren ..... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 17 | 14 okt 2008 03:25 |
| Partitie skrink, moeten snel antwoord! | Cew27 | Windows besturingssystemen | 3 | 31 Jan 2008 13:32 |
| Hoe maak ik een partitie op een externe harde schijf? | andrewanimation | Drives & Removable Media | 1 | 27e sep 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |