![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| har en 320 GB Hitachi hårddisk och är uppdelad i 3 partitioner 1 huvudsakliga boot OS etc, 2 40 g spel och 3 7gb fabriken bild idag min 2 partition försvann, tillsammans med alla mina spel. Jag går in i Diskhantering sitt där, men icke låta mig göra en sak att det du någon hjälpa mig !!!!!! med Windows Vista AMD dual core 3Gb RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| First off, prova Hitachi utility här, För att testa enheten.
| |||
| |||
| tl doesnt plocka upp något |
|
| |||
| |||
| alla goda användas testdisk, måste skriva partitionstabellen alla är bra tillbaka till det normala. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ett sätt att skapa en partition utan att formatera min hårddisk i Windows 7 | Razer | Drives & Removable Media | 14 | 18 maj 2009 12:12 |
| Möjligt att återskapa data Off Partitionsinställningar av en trasslat till hårddisk? | plissken | Drives & Removable Media | 1 | 12 april 2009 06:20 |
| Försöker Partitionsinställningar min hårddisk ..... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 17 | 14 oktober 2008 03:25 |
| Partitionsinställningar skrink, behöver snabbt svar! | Cew27 | Windows-operativsystem | 3 | 31 januari 2008 13:32 |
| Skapa en partition på en extern hårddisk? | andrewanimation | Drives & Removable Media | 1 | 27 sep 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |