mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Harddisk password problem kan du løse dette mysterium?

Reply

Thread Tools
Old 16. juli 2007, 07:43
Ny Medlem Gruppen

Hej, første off im meget imponeret over stedet. Sin store du kan tilbyde denne støtte. Mit spørgsmål er, jeg havde en Sony VAIO laptop (PCG-9g1m / fx805) som sædvanlig det døde efter garantien, men jeg formåede at redde harddisken og jeg købte en bærbar Caddy, som blot kan oprette forbindelse til min pc via USB. problemet er jeg vil hente mine filer på denne harddisk men jeg får adgang nægtet besked. Jeg tror, at det har noget at gøre med vinduerne bootup (på min laptop), fordi den bruges til at bede mig med vinduer adgangskode før logge på min konto. men som jeg nu bruger denne hd drev som en bærbar ekstra drev, så jeg behøver ikke at starte windows fra min bærbar harddisk, Jeg tror, I cant adgang mine filer forårsage hdd stadig mener, at det er beskyttet med adgangskode. Jeg kan ikke starte min bærbare nu at slå funktionen fra, er der noget andet jeg kan gøre eller er jeg får at starte windows fra min laptop drev deaktivere den og derefter skifte tilbage til min pc vinduer efter. Im på min wits ende her, så enhver hjælp er værdsat.
Mange tak på forhånd
Paul
Old 16. juli 2007, 07:47
Administrator Gruppen

Betyder det vises i 'Min Computer'?

Kan du se nogen filer eller mapper?

Pass-ordlyd eller ej, bør du se det øverste af mappe træer.

Hvis ikke det kan være defekt, en scanning og reparation kan ordne det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. juli 2007, 08:32
Ny Medlem Gruppen

Hi David tak for svaret. Når jeg plug drevet i nu bruger Caddy. Jeg har filerne 'Paul rileys dokumenter "og administratoren docs, men når jeg forsøger at få adgang til min mappe det siger im ikke tilladelse til at få adgang til filen, men der er ingen prompt om en adgangskode. Jeg havde vigtige filer i en mappe på mit skrivebord, som jeg ikke synes at finde?
hvis jeg gør en scanning og reparation kan jeg gøre dette ved hjælp af HD i sin Caddy og også hvordan vil du indlede en scanning og reparation?
Tak for din hjælp David
Old 16. juli 2007, 08:37
Administrator Gruppen

Definitely lyder som de er beskyttet med adgangskode.

Du skal bruge nogle tredjepart software til at omgå det, har en Google og jeg vil også.

Vil komme tilbage til dig hvis jeg finder noget.
Old 16. juli 2007, 08:39
Ny Medlem Gruppen

tak David Jeg påskønner den hjælp, ive været på et par fora, men ingen ønskede at svare mig før. Jeg vil søge google og opdatere dig, hvis jeg får overalt.
Tak
Old 16. juli 2007, 08:42
Ny Medlem Gruppen

beklager, at jeg bør nævne det har en partition på disken også, jeg kan få adgang til D-drevet, men kun på C-drevet
skål
Old 16. juli 2007, 09:21
Bandlyst Gruppen

Se, om dette vil arbejde Paul.

http://support.microsoft.com/default...&Product=winxp

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 17. juli 2007, 08:14
Ny Medlem Gruppen

Tak wolfey, dette er nogle nyttige oplysninger, som jeg vil forsøge når jeg kommer hjem. Jeg vil holde alle opdateret, hvis det virker eller ej, i den gennemsnitlige tid, når der er noget jeg kan gøre så post det her, og jeg vil prøve det. en ting jeg havde forgotton at nævne er den mappe, jeg forsøger at få adgang til, siger den er tom? betyder det ive mistet alt? også jeg tilladt nogen til at komprimere filer på bestemte mapper på denne konto, og det ser ud som om de har gjort det til min konto og min gæst konto men ikke adminstrators konto. Hvis jeg prøve dette link ovenfor og jeg adgang til det er det værd uncompressing filerne?
skål
Old 17. juli 2007, 08:19
Bandlyst Gruppen

Lad os vide, hvordan du komme videre med at få adgang til filer og mapper første Paul ja.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.