![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, aluksi im erittäin vaikuttunut sivuston. Sen suuri voit tarjota tätä tukea. Kysymykseni on i oli Sony Vaio kannettava tietokone (pcg-9g1m / fx805) tavalliseen tapaan se kuoli sen jälkeen, kun takuu mutta onnistuin tallentaa kovalevylle ja ostin läppäriin teerasia joka voi liittää minun USB-väylän. ongelma on haluan hakea tiedostot tästä kovalevyn mutta saan pääsy evätään viesti. Uskon, että on saanut jotain tekemistä ikkunat käynnistyskansiosta (minun laptop), koska se käyttää nopeita minulle ikkunat salasana vaihtoehto ennen kirjautumisen tililleni. mutta olen nyt tämän hd asema kannettavaan extra ajaa joten minun ei tarvitse käynnistää ikkunat oman kannettavan tietokoneen kovalevy, i varauduttava i cant pääsy tiedostot aiheuttaa hdd edelleen sitä mieltä, se on suojattu salasanalla. En voi boot my laptop nyt kääntää pois, onko olemassa mitään muuta en voi tehdä tai minun pitäisi olla käynnisty ikkunat minun laptop ajaa sen pois ja sitten swap takaisin minun pc ikkunat jälkeen. Im minun järki loppua tähän, joten kaikki apu on tervetullutta. Monet kiitokset etukäteen Paul ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se näy "Oma tietokone"?
| |||
| |||
| Hei david kiitos vastauksesta. Kun i kytke ajaa nyt käyttämällä teerasia. Minulla on tiedostoja "paul rileys asiakirjat" ja ylläpitäjä docs mutta kun yritän käyttää minun kansio se sanoo im ei ole lupa avata tiedostoa, mutta ei ole nopea antamaan salasanan. Minulla oli tärkeä tiedostot kansioon työpöydälle, joissa i ei voi löytää? jos i tehdä scan ja korjaus voin tehdä tämän käyttämällä HD sen teerasia ja myös miten aloittaa scan ja korjaus? Kiitos auttaa david |
|
| |||
| |||
| Definitely kuulostaa ne ovat suojattu salasanalla. Tarvitset joitakin kolmannen osapuolen ohjelmistoja kiertää se on Google ja minä myös. Palaan, jos minusta mitään. |
|
| |||
| |||
| kiitos david i arvostaa apua, ive ollut muutaman foorumeilla, mutta kukaan ei halunnut vastata minulle ennen. Aion etsiä googlen ja päivittää, jos saan kaikkialla. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti minun on syytä mainita se osio asema myös, voin käyttää D-asema, mutta vain vähän C-asema hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: #
|
|
| |||
| |||
| kiitos wolfey, tämä on hyödyllistä tietoa, jota aion yrittää, kun pääsen kotiin. Aion pitää kaikki ajan tasalle, jos tämä toimii tai ei, keskimääräinen aika, jos on jotain muuta voin tehdä lähetä se tästä, ja aion kokeilla sitä. Yksi asia minulla oli forgotton puhumattakaan on kansio olen yrittänyt päästä sanoo, että se on tyhjä? tarkoittaako tämä ive menettäneet kaiken? myös i sallittua joku pakkaa tiedostot tiettyjä kansioita tämän huomioon, ja se näyttää ikään kuin he ovat tehneet sen tiliäni ja vieraani huomioon, mutta ei adminstrators huomioon. Jos yritän tätä linkkiä ja i pääsy se on sen arvoista uncompressing tiedostot? hurraa |
|
| |||
| |||
| Kerro meille, miten saat kanssa pääsyä tiedostojen ja kansioiden ensimmäinen Paul kyllä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kannettavan tietokoneen BIOS ja Hard Drive Salasana | koglaa | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 27th Aug 2008 23:44 |
| Miten kovalevyn salasana | rawsox | Drives & Removable Media | 3 | 30 Dec 2007 06:18 |
| Windows XP: n musta ruutu jälkeen boot-up (kovalevy kysymys?) | hypnotoad521 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16. Joulukuu 2007 17:06 |
| Suuren puuttuu kiintolevytilaa kysymys | ziplock122949 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 5. Sep 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |