![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, først av im veldig imponert over området. Sin flotte du kan tilby denne støtten. Spørsmålet mitt er at jeg hadde en Sony VAIO bærbare (PCG-9g1m / fx805) som vanlig den døde etter garantien, men jeg klarte å spare harddisken og jeg kjøpte en bærbar Caddy som kan kobles til PCen via USB. problemet er at jeg ønsker å hente filene mine på denne harddisken, men jeg får ingen tilgang melding. Jeg tror det har noe å gjøre med vinduer bootup (på min bærbare), fordi den brukes til å be meg med Windows-passord før du logger på kontoen min. men som jeg bruker nå dette HD-stasjonen som en bærbar ekstra stasjonen så jeg trenger ikke å starte opp windows fra min bærbar harddisk, jeg regner jeg skrånende få tilgang til filene mine føre HDD fortsatt synes det er passordbeskyttet. Jeg kan ikke boot min laptop nå å slå funksjonen av, er det noe annet jeg kan gjøre, eller skal jeg ha for å starte opp windows fra min laptop stasjonen deaktivere den og deretter bytte tilbake til min pc windows etter. Im på min wits slutten her, slik at hjelp er verdsatt. Mange takk på forhånd Paul ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betyr det vises i "Min Datamaskin"?
| |||
| |||
| Hi David takket for svaret. Når jeg plugger den stasjonen i nå bruker Caddy. Jeg har filene 'paul rileys dokumenter "og administrator docs men når jeg prøver å få tilgang til min mappe det står im ikke autorisert til å få tilgang til filen, men det er ingen ber om et passord. Jeg hadde viktige filer i en mappe på skrivebordet mitt som jeg ikke kan synes å finne? hvis jeg gjør et søk og reparasjon kan jeg gjøre dette ved hjelp av HD i Caddy og også hvordan du setter i gang en skanning og reparasjon? Takk for hjelpen david |
|
| |||
| |||
| Definitivt høres ut som de er passordbeskyttet. Du trenger noen tredjeparts programvare for å komme rundt den, har en Google og jeg vil også. Vil komme tilbake til deg hvis jeg finner noe. |
|
| |||
| |||
| takket David Jeg setter pris på hjelp, Ive vært på noen forum men ingen ville svare meg før. Jeg vil søke på Google og oppdatere deg hvis jeg får overalt. Takk |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg burde nevne det har en partisjon på stasjonen også, jeg kan få tilgang til D-stasjonen, men begrenset på stasjon C skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| takkeside wolfey, dette er litt nyttig informasjon som jeg vil prøve når jeg kommer hjem. Jeg vil holde alle oppdatert om dette fungerer eller ikke, i mellomtiden hvis det er noe annet jeg kan gjøre kan du legge det ut her og jeg vil prøve det. En ting jeg hadde forgotton å nevne er mappen jeg prøver å få sier den er tom? betyr dette Ive tapte alt? også i lov noen til å komprimere filer på bestemte mapper på denne kontoen, og det ser ut som om de har gjort det til min og min gjest kontoen men ikke Administratorer konto. Hvis jeg prøve denne linken over, og jeg åpner den er det verdt å pakke ut filene? skål |
|
| |||
| |||
| Fortelle oss hvordan du får på med å få tilgang til filer og mapper første Paul ja. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Laptop BIOS og harddisk Passord | koglaa | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 27 august 2008 23:44 |
| Hvordan en harddisk passord | rawsox | Drivere og flyttbare medier | 3 | 30 desember 2007 06:18 |
| Windows XP svart skjerm etter oppstart (harddisk problemet?) | hypnotoad521 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 desember 2007 17:06 |
| Store mangler harddiskplass problemet | ziplock122949 | Windows-operativsystemer | 4 | 5te sep 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |