![]() |
|
| |||
| |||
| Mig igen ... Endelig installeret ny harddisk, men jeg får samme problemer som pandahead. klikket på "Min computer" ingen nye harddisk kan ses. kontrolleret i BIOS den nye er der, og de mindre en Også nye ene er i Enhedshåndtering også. nu am stumped??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Parmo
Alle nye HDD's tilføjet til en pc der skal formateres. Højreklik på drev i Diskhåndtering og formatere den. Ruten Start / Kontrolpanel / Admin Tools / Computeradministration / Diskhåndtering. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Tak igen, vil forsøge at der nu, din hjælp er meget værdsat ... |
|
| |||
| |||
| Din velkommen Parmo, komme tilbage, hvis du støder på problemer. |
|
| |||
| |||
| hi wolfeymole, am om der nu, men kan kun se de mindre harddisk. |
|
| |||
| |||
| installeret nye hårde drive250gb, efter hjælp fra wolfey endelig fundet harddisken, og derefter brugte timer forsøger at formatere it.it anført i diskhåndteringsprogram følgende: disk 0 grundlæggende 28.3gb Thats min mindre harddisk, derefter disk F 128 GB den nye, Hvad skete der med resten af de 250 GB harddisk? nogen anelse's / |
|
| |||
| |||
| tak endnu en gang ... |
|
| |||
| |||
| wolfey din korrekte det er igen i NTFS Hvordan ændrer jeg den til FAT 32? |
|
| |||
| |||
| Du kan ikke Parmo Du kan ændre FAT32 til NTFS men ikke omvendt. Har du læst mit link om separation? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| HJÆLP! Hard Drive Recovery spørgsmål. | funkypat | Drives & flytbare medier | 0 | 25 September 2009 07:53 |
| Installation Sata DVD-drev med Sata Harddisk Konfigurationer Spørgsmål | P5200 | Drives & flytbare medier | 2 | 3 marts 2009 07:56 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk Spørgsmål??? | olly214 | Drives & flytbare medier | 6 | 15 oktober 2007 11:24 |
| Thread Tools | |
| |