![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vielä kerran ... lopulta instaled uuden kovalevyn mutta saan samankaltaisia ongelmia kuin pandahead. Napsautin minun tietokone "ei ole uusi kiintolevy voidaan nähdä. tarkastettava bios uusi on siellä ja pienempi liian uusia yksi on laitteen hallinta myös. nyt olen ihan änkkänä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Parmo
Kaikki uudet HDD n lisätään tietokoneeseen on muotoiltu. Klikkaa hiiren oikealla ajaa Levyn hallinta ja alusta se. Reitti on Käynnistä> Ohjauspaneeli / Admin Tools / Computer Management / Disk Management. My System: #
|
|
| |||
| |||
| Kiitos jälleen, aikoo kokeilla, että nyt teidän apuanne on paljon ... |
|
| |||
| |||
| Sinun tervetuloa Parmo, päästä takaisin sinun tulisi ongelmia. |
|
| |||
| |||
| hi wolfeymole, olen nyt siellä, mutta se voi nähdä vain pienempi kovalevy. |
|
| |||
| |||
| instaled uusi kova drive250gb jälkeen apua wolfey lopulta kiintolevyn, sitten tuntien ajan yrittää alustaa it.it totesi Levynhallinnan seuraavasti: disk 0 perusasetuksen 28.3gb thats my pienempi kiintolevy, sitten levy F 128gb uuteen, whats tapahtunut loput 250 Gt kovalevy? mitään hajuakaan's / |
|
| |||
| |||
| kiitos vielä kerran ... |
|
| |||
| |||
| wolfey oikea jälleen se on NTFS Miten voin muuttaa sitä FAT 32? |
|
| |||
| |||
| Et voi Parmo Voit muuttaa FAT32-NTFS-tiedostojärjestelmää, mutta ei päinvastoin. Luitko linkin koskevat partitio? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| HELP! Hard Drive Recovery kysymyksiin. | funkypat | Drives & Removable Media | 0 | 25 syyskuu 2009 07:53 |
| Asentaminen Sata DVD-aseman kanssa Sata Hard Drive Kokoonpanot Kysymykset | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | 3. Maaliskuu 2009 07:56 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Ulkoinen kiintolevy Kysymyksiä? | olly214 | Drives & Removable Media | 6 | 15. lokakuu 2007 11:24 |
| Thread Tools | |
| |