![]() |
|
| |||
| |||
| Me weer ... eindelijk geïnstalleerde nieuwe harde schijf, maar ik krijg soortgelijke problemen als pandahead. klikt op "mijn computer" geen nieuwe harde schijf kan worden gezien. gecontroleerd in de bios is er een nieuwe en het kleinere Ook nieuw is in Apparaatbeheer ook. nu ben stumped? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Parmo
Alle nieuwe HDD's toegevoegd aan een pc moeten worden geformatteerd. Klik met de rechtermuisknop op de schijf in Schijfbeheer en het formaat ervan. De route is Start / Configuratiescherm / Admin Tools / Computerbeheer / Schijfbeheer. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| nogmaals bedankt, zal proberen dat nu, uw hulp wordt zeer op prijs gesteld ... |
|
| |||
| |||
| Uw welkom Parmo, weer terug mocht u problemen ondervinden. |
|
| |||
| |||
| hi wolfeymole, ben er nu, maar kan alleen de kleinere harde schijf. |
|
| |||
| |||
| geïnstalleerde nieuwe harde drive250gb, na hulp van wolfey eindelijk de harde schijf, vervolgens uren proberen te formatteren it.it in schijfbeheer het volgende: disk 0 fundamentele 28.3gb thats mijn kleinere harde schijf, vervolgens schijf F 128gb de nieuwe, Wat is er gebeurd met de rest van de 250GB harde schijf? een hint's / |
|
| |||
| |||
| dank nogmaals ... |
|
| |||
| |||
| wolfey je juist weer het is in NTFS Hoe verander ik het naar FAT 32? |
|
| |||
| |||
| U kunt niet Parmo U kunt FAT32 naar NTFS, maar niet omgekeerd. Heb je mijn link met betrekking tot compartimentering? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| HELP! Hard Drive Recovery Questions. | funkypat | Drives & Removable Media | 0 | 25 september 2009 07:53 |
| Installeren Sata DVD-drive met SATA Hard Drive Configuraties Vragen | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | De 3 maart 2009 07:56 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Externe Hard Drive Vragen? | olly214 | Drives & Removable Media | 6 | 15 okt 2007 11:24 |
| Thread Tools | |
| |