![]() |
|
| |||
| |||
| Meg igjen ... endelig instaled ny harddisk men jeg får tilsvarende problemer som pandahead. klikket på "min datamaskin" ingen ny harddisk kan ses. kontrolleres i bios det nye er der og den minste også nytt i Enhetsbehandling også. nå er stumped?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Parmo
Alle nye HDD er lagt til en PC må være formatert. Høyreklikk på stasjonen i Diskbehandling og formatere den. Ruten Start / Kontrollpanel / Admin Tools / Computer Management / Diskbehandling. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Takk igjen, skal prøve det nå din hjelp er mye verdsatt ... |
|
| |||
| |||
| Velkomstsiden Parmo, komme tilbake om du skulle støte på problemer. |
|
| |||
| |||
| hi wolfeymole, er på det nå, men kan bare se mindre harddisk. |
|
| |||
| |||
| instaled ny hard drive250gb, etter hjelp fra wolfey endelig funnet harddisken, og deretter tilbrakte timer prøver å formatere it.it oppgitt i disk management følgende: disk 0 grunnleggende 28.3gb dvs min mindre harddisk, deretter disken F 128gb det nye, Hva skjedde med resten av 250GB harddisk? noen anelse's / |
|
| |||
| |||
| Takk enda en gang ... |
|
| |||
| |||
| wolfey riktig igjen det er i NTFS Hvordan kan jeg endre det til FAT 32? |
|
| |||
| |||
| Du kan ikke Parmo Du kan endre FAT32 til NTFS, men ikke omvendt. Visste du lese min link om partisjonering? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| HJELP! Hard Drive Recovery spørsmål. | funkypat | Drivere og flyttbare medier | 0 | 25 september 2009 07:53 |
| Installere SATA DVD-stasjon med SATA-harddisk Configurations Spørsmål | P5200 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 3 mars 2009 07:56 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk Spørsmål?? | olly214 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 oktober 2007 11:24 |
| Thread Tools | |
| |