![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et system, der i øjeblikket comprimises af en Intel 915 gav mor bord en P4 3,4 GHz processer 1GB RAM, der består af at 512MB sticks og en 7300gt grafikkort de harddiske om ordningen er RAID 1 kører ned af en PCI-kort jeg har nu løber tør for plads på disse harddiske og klart behov for at oprettet mere plads ved at tilføje endnu en harddisk moderen bord har Serial ATA conectors om det, hvis jeg var til at købe en enkelt SATA harddisk og conect det til systemet ville det? ? ville systemet stil boot af de andre harddiske??? eller ville det være neccerecry at erstatte både hårde rives conected i RAID system dette er helt klart en dyrere opption og jeg ønsker at aviod gøre det, hvis posible, medmindre der ikke er nogen anden mulighed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan køre RAID IDE samt SATA.
Så som jeg forstår du har to IDES om RAID. Tilføjelse af et andet drev på SATA vil være fint, og vil blot tilføje et andet drevbogstav i 'Min Computer'. Opstart er reguleret købe indstillingerne i din BIOS, så hvis du blot tilføje en anden SATA og ikke ændre nogen indstillinger pc'en vil fortsætte med at starte op, som den gør nu. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddiske | twiggs396 | General Hardware Chat | 8 | 7 april 2008 10:31 |
| Min harddiske | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januar 2008 15:38 |
| Yey fri harddiske | Cew27 | Drives & flytbare medier | 4 | 20. sep 2007 15:50 |
| Harddiske | musicthom | General Hardware Chat | 5 | 11th Dec 2006 14:39 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |