![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een systeem dat momenteel comprimises van een Intel 915 GAV moeder boord van een P4 3,4 GHz processer 1GB ram uit naar 512mb-sticks en een 7300gt videokaart de harde schijven op het systeem zijn RAID 1 draaien vanaf een pci kaart heb ik nu opraken van de ruimte op deze harde schijven en duidelijk moeten maken van meer ruimte door het toevoegen van een extra harde schijf van de moeder boord heeft Serial ATA conectors op als ik was voor de aankoop van een SATA harde schijf en conect het aan het systeem zou werken? ? zou het systeem stil boot van de andere harde schijven? of zou het neccerecry ter vervanging van zowel harde RIVES conected in de RAID-systeem is dit duidelijk een duurdere opption en ik wil aviod doen als POSIBLE tenzij er geen andere optie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt RAID IDE als SATA.
Dus zoals ik begrijp heb je twee IDEs op RAID. Het toevoegen van een andere schijf op SATA zullen boete en zal alleen nog een stationsaanduiding in 'Mijn Computer'. Booten is geregeld kopen instellingen in het BIOS, zodat, als je gewoon nog een SATA en veranderen niets aan de instellingen van uw pc zal blijven boot als het gaat nu. Mijn Systeem: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harde schijven | twiggs396 | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 7 april 2008 10:31 |
| Mijn harde schijven | Danny83222 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26 Jan 2008 15:38 |
| Yey vrije harde schijven | Cew27 | Drives & Removable Media | 4 | 20e sep 2007 15:50 |
| Harde schijven | musicthom | Algemeen Hardware Chat | 5 | 11 dec 2006 14:39 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |