![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har et system som for tiden comprimises av en Intel 915 GAV mor bord i en P4 3.4 GHz prosesser 1GB RAM består av til 512MB pinner og et 7300gt grafikkort i harddisker på systemet er RAID 1 kjøres av et PCI-kort jeg har nå tom for plass på disse harddisker og tydelig behov for å opprette mer plass ved å legge ytterligere harddisk moren Styret har Serial ATA conectors på den hvis jeg skulle kjøpe en SATA-harddisk og conect det til systemet vil det fungere? ? vil systemet stil oppstart av andre harddisker?? eller ville det være neccerecry erstatte både hardt rives conected i RAID-systemet er dette helt klart en dyrere opption og jeg ønsker å aviod gjør det hvis Mulige med mindre det er ingen andre alternativ.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan kjøre RAID IDE samt SATA.
Så jeg forstår at du har to IDEs på RAID. Legge til en annen stasjon på SATA bli fine og vil bare legge til en annen stasjonsbokstav i "Min datamaskin". Oppstart er underlagt kjøpe innstillinger i BIOS, så hvis du bare legger et annet SATA og ikke endre noen innstillinger PCen vil fortsette å støvel som det gjør nå. Min System: Hybr! D
|