mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Harddisk lækker freespace som en sindssyg (eventuelt Vista-relaterede)

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 19:23
Ny Medlem Gruppen

Default Harddisk lækker freespace som en sindssyg (eventuelt Vista-relaterede)

Jeg købte en HP PC (a6720y), der fulgte med Vista (Home Premium 64bit) kun den anden dag og noget mærkeligt, der sker.

Den anden dag min harddisk freespace var 548,80 GB ....

I øjeblikket er det 534 GB.

De ting er ... alt hvad jeg har gjort hidtil er browse internettet, spille skak og soliataire og slette nogle bloatware. Hvad ville der tegner sig for så mange GB's plads bliver besat så hurtigt, og hvordan kan jeg ordne det????
Old 13 juni 2009, 05:13
Medlem Gruppen

Default Harddisk lækker freespace som en sindssyg (eventuelt Vista-relaterede)

System Restore & Shadow Kopier. Bedst ikke at gøre noget for øjeblikket, men give det en clearout en gang hver måned eller deromkring.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista Beføjelse Down min harddisk, når den ikke bruges pete21 Windows-operativsystemer 6 27 januar 2009 14:43
Er FSB relaterede halter? chrisgritz CPU, bundkort og RAM 4 5 december 2008 12:39
Min første bil ... muligvis den eneste bil, jeg nogensinde ville egne cheesepuff Off Topic Discussion 25 19. sep 2008 06:15
Lyd og video beslægtede? Napalm Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 30 december 2007 13:50
HI Jeg har brug for hjælp (pc relaterede lol) Soverntear Indføre Yourself Her 3 11th Dec 2007 06:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.