![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en HP PC (a6720y), der fulgte med Vista (Home Premium 64bit) kun den anden dag og noget mærkeligt, der sker. Den anden dag min harddisk freespace var 548,80 GB .... ![]() I øjeblikket er det 534 GB. ![]() De ting er ... alt hvad jeg har gjort hidtil er browse internettet, spille skak og soliataire og slette nogle bloatware. Hvad ville der tegner sig for så mange GB's plads bliver besat så hurtigt, og hvordan kan jeg ordne det???? |
|
| |||
| |||
| System Restore & Shadow Kopier. Bedst ikke at gøre noget for øjeblikket, men give det en clearout en gang hver måned eller deromkring. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Beføjelse Down min harddisk, når den ikke bruges | pete21 | Windows-operativsystemer | 6 | 27 januar 2009 14:43 |
| Er FSB relaterede halter? | chrisgritz | CPU, bundkort og RAM | 4 | 5 december 2008 12:39 |
| Min første bil ... muligvis den eneste bil, jeg nogensinde ville egne | cheesepuff | Off Topic Discussion | 25 | 19. sep 2008 06:15 |
| Lyd og video beslægtede? | Napalm | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 30 december 2007 13:50 |
| HI Jeg har brug for hjælp (pc relaterede lol) | Soverntear | Indføre Yourself Her | 3 | 11th Dec 2007 06:13 |
| Thread Tools | |
| |