mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Harddrive lekt FREESPACE als een gek (eventueel Vista gerelateerde)

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 19:23
Nieuw Lid Fractie

Default Harddrive lekt FREESPACE als een gek (eventueel Vista gerelateerde)

Ik kocht een HP PC (a6720y) die met Vista (Home Premium 64bit) gewoon de andere dag en iets vreemds gebeurt.

De andere dag was mijn harddisk FREESPACE 548,80 GB ....

Op het moment, het is 534 GB.

Het ding is ... alles wat ik heb tot nu toe gedaan is surfen op het internet, spelen schaak en solitaire en verwijderen bloatware. Wat zou goed zijn voor zo veel GB's van de ruimte bezet, zodat snel en hoe kan ik dit voorkomen??
Old 13 juni 2009, 05:13
Lid Fractie

Default Harddrive lekt FREESPACE als een gek (eventueel Vista gerelateerde)

System Restore & Shadow Kopieën. Best niet te doen voor de moment, maar geef het een clearout eens per maand of zo.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vista Bevoegdheden Down mijn Harddrive wanneer niet in gebruik pete21 Windows besturingssystemen 6 27 Jan 2009 14:43
FSB is gerelateerd aan lag? chrisgritz CPUs, Moederborden & RAM 4 5 Dec 2008 12:39
Mijn eerste auto ... misschien wel de enige auto ik ooit willen eigen cheesepuff Off Topic Discussie 25 19e sep 2008 06:15
Beeld en geluid in verband? Napalm Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 30 dec 2007 13:50
HI I need help (st gerelateerde lol) Soverntear Introduceer jezelf hier 3 11 dec 2007 06:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.