![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een HP PC (a6720y) die met Vista (Home Premium 64bit) gewoon de andere dag en iets vreemds gebeurt. De andere dag was mijn harddisk FREESPACE 548,80 GB .... ![]() Op het moment, het is 534 GB. ![]() Het ding is ... alles wat ik heb tot nu toe gedaan is surfen op het internet, spelen schaak en solitaire en verwijderen bloatware. Wat zou goed zijn voor zo veel GB's van de ruimte bezet, zodat snel en hoe kan ik dit voorkomen?? |
|
| |||
| |||
| System Restore & Shadow Kopieën. Best niet te doen voor de moment, maar geef het een clearout eens per maand of zo. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Bevoegdheden Down mijn Harddrive wanneer niet in gebruik | pete21 | Windows besturingssystemen | 6 | 27 Jan 2009 14:43 |
| FSB is gerelateerd aan lag? | chrisgritz | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 5 Dec 2008 12:39 |
| Mijn eerste auto ... misschien wel de enige auto ik ooit willen eigen | cheesepuff | Off Topic Discussie | 25 | 19e sep 2008 06:15 |
| Beeld en geluid in verband? | Napalm | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 30 dec 2007 13:50 |
| HI I need help (st gerelateerde lol) | Soverntear | Introduceer jezelf hier | 3 | 11 dec 2007 06:13 |
| Thread Tools | |
| |