mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Harddrive lekker freespace like sprø (muligens Vista relatert)

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 19:23
New Member Group

Default Harddrive lekker freespace like sprø (muligens Vista relatert)

Jeg kjøpte en HP PC (a6720y) som fulgte med Vista (Home Premium 64bit) bare den andre dagen, og noe merkelig skjer.

Den andre dagen min harddrive freespace var 548,80 GB ....

For øyeblikket er det 534 GB.

Saken er ... alt jeg har gjort så langt er surfe på internett, spille sjakk og Solitaire, og slette noen bloatware. Hva ville din for så mange GB sin plass å være opptatt så raskt og hvordan kan jeg fikse det???
Old 13 juni 2009, 05:13
Medlem Group

Default Harddrive lekker freespace like sprø (muligens Vista relatert)

Systemgjenoppretting & Shadow Eksemplar. Best ikke å gjøre noe for øyeblikket, men gi den en clearout én gang hver måned eller så.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista Powers Ned min HardDrive når den ikke brukes pete21 Windows-operativsystemer 6 27 januar 2009 14:43
Er FSB knyttet til lag? chrisgritz CPUer, Hovedkort & RAM 4 5 desember 2008 12:39
Min første bil ... muligens den eneste bilen jeg skal noen gang ønsket å eie cheesepuff Av Emne Diskusjon 25 19nde sep 2008 06:15
Lyd og video knyttet? Napalm Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 30 desember 2007 13:50
HI Jeg trenger hjelp (PC relaterte lol) Soverntear Presenter deg selv her 3 11 desember 2007 06:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.