![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en HP PC (a6720y) som fulgte med Vista (Home Premium 64bit) bare den andre dagen, og noe merkelig skjer. Den andre dagen min harddrive freespace var 548,80 GB .... ![]() For øyeblikket er det 534 GB. ![]() Saken er ... alt jeg har gjort så langt er surfe på internett, spille sjakk og Solitaire, og slette noen bloatware. Hva ville din for så mange GB sin plass å være opptatt så raskt og hvordan kan jeg fikse det??? |
|
| |||
| |||
| Systemgjenoppretting & Shadow Eksemplar. Best ikke å gjøre noe for øyeblikket, men gi den en clearout én gang hver måned eller så. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Powers Ned min HardDrive når den ikke brukes | pete21 | Windows-operativsystemer | 6 | 27 januar 2009 14:43 |
| Er FSB knyttet til lag? | chrisgritz | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 5 desember 2008 12:39 |
| Min første bil ... muligens den eneste bilen jeg skal noen gang ønsket å eie | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 25 | 19nde sep 2008 06:15 |
| Lyd og video knyttet? | Napalm | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 30 desember 2007 13:50 |
| HI Jeg trenger hjelp (PC relaterte lol) | Soverntear | Presenter deg selv her | 3 | 11 desember 2007 06:13 |
| Thread Tools | |
| |