![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har for nylig bygget en computer, og installeret Vista og det fungerede fint, indtil i går, da jeg forsøgte at forbinde min gamle harddiske til den nye computer for at se, om jeg kunne bjærge noget fra dem. Alt var fint for en af de harddiske, men når jeg stiller i min anden harddisk og startet computeren igen, i stedet læsses op på Windows XP, der blev installeret på det i stedet, og wouldnt lad mig komme ind på mit skrivebord fra harddisken. Jeg forsøgte at ændre boot sekvens setup, men det stadig gik til XP. Jeg fandt ud harddisken med XP, men nu er min computer fortæller mig at genoprette harddisken med vista, og plejer gå længere så. Jeg forsøgte at sætte i Vista installationsdisken, tænker jeg bare var nødt til at geninstallere Vista, og den siger det indlæses op filerne dog sin stak på lastning ting for Vista, jeg forlod det på hele natten, og det gjorde ikke komme nogen steder. Alle har nogen ideer til hvad jeg kan gøre? any help is appreciated. Skål, |
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.bleepingcomputer.com/tuto...torial148.html Har du tilslutter Vista og XP diske både jumpered som skibsfører ved enhver chance? Din Vista disk kan have været smidt i papirkurven.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Theres form af et problem, min computer ikke starte op fra cd-drevet, det sker automatisk, og gør ikke sige "skal du trykke på en tast for at starte fra cd", og den siger "Windows indlæses filer ..." og når den gør det "skærmen angiver, at Windows er loading" (im citere fra det link, du sendte mig ved den måde ", men det går i stå der, i cant komme forbi den. Faktisk Hvad mærkelige er blot et minut siden jeg tog både harddiske og tændt computeren, og det var i stand til at indlæse Vista disk perfekt, det var fint (selv om der naturligvis i couldnt komme forbi, hvor har du lyst til at installere Vista også seeings så der var ikke noget sluttet) . Hvad er også mærkeligt, er, når jeg går til BIOS, er det faktisk ikke påvise harddisk med Vista, men det bliver ved med at fortælle mig at genoprette harddisken, når jeg tænder computeren, og prøv og få det til at indlæse fra denne. |
|
| |||
| |||
| ok, vil du have tålmodighed til at geninstallere Vista? Hvis du jumper XP drev som master, og Vista som slave, skulle du være i stand til at omformatere Vista disk. Samtidig, mens der i XP, blank alle kontooplysninger adgangskoder. Nu swap de jumpering og starte op fra cd. Du skulle nu være i stand til at geninstallere Vista. Tro mig, hvis XP disk er jumpered som slave, vil den ikke boot XP, så jeg tror, at det er alt, hvad der er sket. Hertil kommer, at XP disk bør fremstå som et nyt drevbogstav og dine filer vil blive læsbart forudsat du har blanked password på alle konti.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jul konflikt. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Fællesskabet News & Chat | 8 | 3 januar 2009 07:32 |
| DVD / CD-RW drev problemer ... Please help! | Hollywood | Drives & flytbare medier | 3 | 14 november 2008 17:36 |
| CD-brænder problemer | kdarrell | Drives & flytbare medier | 3 | 25. sep 2008 15:32 |
| AOL dvs problemer | mrdaveyk | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 2 december 2007 16:39 |
| Laptop problemer | Darkseth | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 17 oktober 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |