vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Kiintolevy ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 3 helmikuu 2008, 06:13
Uusi Jäsen

Default Kiintolevy ongelmat

Hei, Olen hiljattain rakennettu tietokoneen, ja joka on asennettu Vista ja se toimi hyvin, kunnes eilen, kun olen yrittänyt yhdistää vanhat kovalevyt, että uuden tietokoneen nähdä, jos voisin Pelastuspakkausten mitään niistä. Kaikki oli hieno jollakin kovalevyt, mutta kun otetaan toinen kovalevy ja käynnistettiin tietokone uudelleen, sen sijaan ladattu up on Windows XP: n, joka oli asennettu sen sijaan, ja wouldnt haluan saada kiinni minun Desktopia kiintolevylle. Yritin muuttaa boot sequence setup, mutta silti meni XP: ssä. Otin pois kiintolevyn kanssa XP, mutta nyt minun tietokone kertoo minut uudelleen kiintolevyn kanssa näköala, ja tapana mennä kauemmas sitten siitä. Yritin käyttöön Näköala asennuslevyltä, ajattelu i juuri asenna Vista, ja se sanoo, se latautuu jopa tiedostot kuitenkin sen juuttunut Kuormausalueen asia Vista, lähdin sitä koko yön ja se didnt get missään. Joku on ideoita siitä, mitä voin tehdä? kaikki apu on tervetullutta.
Hurraa,
Old 3 helmikuu 2008, 11:13
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Xaldyn View Post
Hei, Olen hiljattain rakennettu tietokoneen, ja joka on asennettu Vista ja se toimi hyvin, kunnes eilen, kun olen yrittänyt yhdistää vanhat kovalevyt, että uuden tietokoneen nähdä, jos voisin Pelastuspakkausten mitään niistä. Kaikki oli hieno jollakin kovalevyt, mutta kun otetaan toinen kovalevy ja käynnistettiin tietokone uudelleen, sen sijaan ladattu up on Windows XP: n, joka oli asennettu sen sijaan, ja wouldnt haluan saada kiinni minun Desktopia kiintolevylle. Yritin muuttaa boot sequence setup, mutta silti meni XP: ssä. Otin pois kiintolevyn kanssa XP, mutta nyt minun tietokone kertoo minut uudelleen kiintolevyn kanssa näköala, ja tapana mennä kauemmas sitten siitä. Yritin käyttöön Näköala asennuslevyltä, ajattelu i juuri asenna Vista, ja se sanoo, se latautuu jopa tiedostot kuitenkin sen juuttunut Kuormausalueen asia Vista, lähdin sitä koko yön ja se didnt get missään. Joku on ideoita siitä, mitä voin tehdä? kaikki apu on tervetullutta.
Hurraa,
Ei ole Vistaa, mutta on oltava korjaus vaihtoehto olemassa? Jos näin on, sinun täytyy korjata käynnistyssektorin ja mahdollisesti osiotaulun. Windows XP: n se tehdään korjaus-konsoli, komento ajetaan.

http://www.bleepingcomputer.com/tuto...torial148.html

Teitkö kytkeä Vistan ja XP: n levyt sekä jumpered päällikön mahdollisesti? Sinun Vista levyn on roskakorissa.

Old 3 helmikuu 2008, 15:11
Uusi Jäsen

Theres eräänlainen ongelma, minun tietokone ei käynnisty-levy CD-asemaan, se ei automaattisesti ja doesnt sanoa ", paina avain käynnistää cd", ja se sanoo "Windows lataa tiedostoja ..." ja kun se tekee "-näyttö, jossa todetaan, että ikkunat on lastauspaikkojen (im lainata linkkiä lähetitte minulle tie", mutta se saa kiinni siellä, i cant käydä läpi sitä. Itse whats kummallista on vain minuutti sitten otti molemmat kiintolevyt, ja käytössä tietokone, ja se pystyi lataamaan Vista levylle täydellisesti, se oli hieno (vaikka tietenkin i couldnt päästä ohi, jos haluat asentaa Vista liian seeings kuin wasn't mitään kytkettynä) . Mikä myös outoa, kun i mene bios, se ei tunnista kovalevyä with Vista, mutta se pitää kertoa minulle uudelleen kiintolevyltä kun kytket tietokoneen ja yrittää saada se lataamaan tästä.
Old 5 helmikuu 2008, 10:24
Rahoittajien ryhmän

ok, onko sinulla kärsivällisyyttä asenna Vista?

Jos hyppääjä XP ajaa päällikön ja Vista kuin orja, sinun pitäisi pystyä muokata Vista levylle. Samaan aikaan, kun taas XP, tyhjä kaikki salasanat.

Nyt vaihtaa jumpering ja käynnistää rompulta. Sinun pitäisi nyt pystyä reinstall Vista.

Uskokaa minua, jos XP: n levy on jumpered kuin orja, se ei käynnisty XP, niin uskon, että on kaikki mitä on tapahtunut. Lisäksi XP levyn pitäisi näkyä uusi asemakirjain ja tiedostot on luettavissa jos olet pimennyttävä salasana kaikista tileistä.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Joulua Troubles. 4D (Fordy (Ford) Ollie Yhteisön News & Chat 8 3. Jan 2009 07:32
DVD / CD-RW-asema ongelmia ... please help! Hollywood Drives & Removable Media 3 14. marraskuu 2008 17:36
Cd Burner ongelmat kdarrell Drives & Removable Media 3 25 Sep 2008 15:32
Aol eli ongelmat mrdaveyk Web-selaimet ja FTP Clients 1 2. Joulukuu 2007 16:39
Laptop ongelmat Darkseth Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 17. lokakuu 2007 12:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.